יום ראשון, 5 באפריל 2015

עם סיכת Mylee הכינה נחמה לא באה .



אם אין אני לי ....Mylee לי ...
אין הורה שלא נתקל בשלט בכניסה לגן של הילד/ה שלו :
"הכינה נחמה באה לבקר בגן ...נא לדאוג לנקות את הראשים של הילדים "

כשאני רואה את השלט הזה אני באופן אוטומטי מתחילה להתגרד ואיך שאני מגיעה הביתה עם הבנות ,
מכניסה למקלחת ומתחילה לבדוק האם הסיוט הזה שנקרא :כינים ...תקף אותנו .
הטיפול בראש עם כינים הוא מתסכל מגעיל וכואב במיוחד כשמדובר בשיער ארוך ועבה ( כמו של הבנות שלי ) .
קיימים בשוק תכשירים  עם ריח חזק שמתנדפים מהר מאד וההגנה נגמרת מהר מאד - מייאשששש.
בגלל שאני נגעלת ומפחדת להתקל בכינה נחמה בראש של הבנות שלי אני בודקת תמיד מה חדש ואיך ניתן למנוע
מהכינה בכלל לרצות להגיע לראש שלהן .
חדש...חדש...חדש

סיכת Mylee - סיכה ששומרת על הראש של הבנות שלי  !!!
עושה לנו ההורים את החיים קלים יותר :)
סיכות אופנתיות שמסייעות בשמירה על היגינת הראש לאורך כל היום .


השימוש פשוט מהיר ונוח , לפני ששולחת לגן מטפטפת שתי טיפות שמן שמכיל רוזמרין במקום שמיועד בסיכה .







ושמה על הראש שלהן .
סיכה אחת בכל צד כדי להשיג את האפקט האופטימלי .
שימוש בסיכת Mylee רק אחרי שהראש  נקי מכינים , מומלץ להשתמש מגיל 3 ומעלה .
מבוסס על חומרים טבעיים .
כדאי ומומלץ לעדכן את כל הורי הילדים בגן על הטיפול עם סיכות מיילי ,
אם כולם יטפלו אז ניפטר אחת ולתמיד מהתופעה המתסכלת והמייאשת " הכינים".

ניתן להשיג בסופר פארם בבתי מרקחת פרטיים ובאתר  .

תגובה 1:

  1. לילדות יותר גדולות ממליצה להשתמש בכל ארבעת הסיכות וגם לטפטף שתי טיפות על הגומייה שאוספת את השיער, כי הראש שלהן יותר גדול מהראש של ילדות גן וככה הריח מגיע לכל הראש ולא מאפשר לכינים להסתתר מתחת לגומייה (ככה קרה לבת שלי בהתחלה, הכינים היו בורחות מליד הסיכות לקודקוד מתחת לבסיס הקוקו/צמה).

    השבמחק