יום שישי, 3 באפריל 2015

עוגת שיש כשרה לפסח , קלה אורירית וטעימה !



היי לכם ,
אני מעלה לכם מתכון לעוגת שיש קלה להכנה מהירה טעימה ואורירית ...
יאללה מהר תעשו לשולחן החג .

מצרכים : 
5 ביצים גודל L או 6 קטנות
1 ורבע כוס סוכר
5 כפות שמן
חצי כוס מיץ תפוזים
כף תמצית וניל
קמח תופח לפסח של אוסם (חבילה של 200 גרם)
2 כפות שוקו/ נס קפה ( מה שבא לכם- אני שמתי נס קפה )

אופן ההכנה :
להקציף את החלבונים עם הסוכר עד קבלת קצף יציב .
לערבב חלמונים עם שמן מיץ תפוזים ותמצית וניל .
להוסיף את תערובת החלמונים לחלבונים להקציף במהירות איטית .
להוסיף את הקמח הכשר גם במהירות איטית .

לשפוך 2/3 מהבלילה לתבנית משומנת
ב1/3 שנותר להוסיף את השוקו/הנס קפה לשפוך מעל הבלילה ששמנו בתבנית ועם מזלג לערבב .

לשים בתנור שחומם מראש 170 מעלות כ-35 דקות או כשבודקים עם קיסם שיוצא יבש .

הנה כמה תמונות מלפני ואחרי :



רוצים עוד מתכונים קלים טעימים שתמיד מצליחים הכנסו לדף החדש שלי תעשו לייק ואתם על זה :)
מצרפת קישור :
חג שמח וכשר :)


3 תגובות:

  1. נפלא מעולה יאמיי ממש, תודה רבה ♥

    השבמחק
  2. תודה על המתכון !!
    שאלה לי לא בא לי לקנו8ת את הקמח תופח לפסח כי זה יקר האם ניתן להחליף לחצי קמח מצה וחצי קמח תפ"א<3
    יום נעים וחג אביב פורח <3
    מהמטבח של לינדוש "עוגות זה לא רק טעם"

    השבמחק