יום שבת, 11 בפברואר 2017

חוויה מטריפה של מציאות מדומה ב- VR STATION !




היי חברים,
אני רוצה לשתף אתכם בחוויה מציאותית יוצאת דופן  טוב, אולי לא ממש מציאותית 😉

VR STATION תחנת רכבת תחתית שבה אנחנו הנוסעים משלבים מציאות עם דימיון 

מתחם של מציאות מדומה עם עמדות של HTC VIVE, אנחנו קונים כרטיס בכניסה ובכל עמדה מחכה לנו כרטיסן 
שמנקב לנו את הכרטיס.










בעמדות אנחנו מרכיבים משקפיים ומקבלים 2 גויסטיקים ומעכשיו אנחנו בתוך מציאות אחרת, מציאות יוצאת דופן, 
מגניבה וכיפית במיוחד.



בכל עמדה בוחרים באיזה משחק נשחק:
משחקי אקשן והרפתקאות- אני שיחקתי במשחק שבו עבמים וכל מיני גופים זרים מתקרבים לכיווני ואני צריכה בעזרת הגויסטיקים (שהופכים לרובים במשחק) לירות ולפוצץ אותם.
משחקי יצירה- הופתעתי איזה משחק מיוחד זה, כל פעם בוחרים מלוח האיורים איור ואז מציירים עם הגויסטיק 
שהופך למין מכחול, מומלץ מאד לאוהבי היצירה וגם לילדים.
משחק טניס- משחק מגניב במיוחד שבו הגויסטיקים הופכים למחבטי טניס וכל פעם שנזרק אלי כדור אני חובטת ומנסה להפיל קיר של קוביות מולי, משחק הטניס הוא משחק שניתן לשחק גם בזוגות אחד נגד השני (2 עמדות צמודות).
יש משחקים שמאפשרים משחק עם עד 4 אנשים.
חדרי הבריחה שתפסו חזק והמון אוהבים ניתן לשחק אותם בחדר מציאות מדומה.

שכחתי לספר שיש 2 מתחמים של מציאות מדומה:
בסינמה סיטי גלילות ובמתחם "אניגמה" בראשון לציון (במתחם חדרי הבריחה הטובים בישראל)

אני היתי בסינמה סיטי גלילות ונכנסתי גם ל-2 אטרקציות (אטרקציות שנמצאות רק בסינמה סיטי )שהשאירו אותי בהיי, 
אני מודיעה לכם מראש שכל מה שאספר לכם לא יעביר לכם את החוויה עד שתחוו אותה בעצמכם!!!! מומלץ מאד

אטרקציה ראשונה:
סובלים מפחד גבהים???? האטרקציה הזאת בשבילכם 💥
אתם עומדים על קורה עם משקפי מציאות מדומה ובעצם מרגע זה נכנסתם למציאות חדשה, אתם הולכים על קורה
אבל לא סתם קורה...קורה על גג של בנין רב קומות (אליו עליתם במעלית)וצריכים ללכת עד הקצה על מנת להציל
חתול חמוד שנתקע שם 😱
אני רעדתי והחזקתי במעקה (לא היתי מסוגלת לעזוב) לא נשמתי אבל עשיתי את זה בסוף כמו גדולה.
נועה שלי בת 7 עשתה את זה והיא מספרת לי שהיא קצת חששה אבל בסוף התגברה.

אטרקציה שניה:
אוהבים את הרכבת הרים בלונה פארק? לא מפחדים? 
כסאות סימולטור, אתם יושבים על כסא מרכיבים משקפי מציאות מדומה ומרגע זה אתם בנסיעה על רכבת הרים 
ב-360 מעלות.
אני צרחתי (במיוחד בירידות) נועה ומעין שלי עשו בלי בעיה וצחקו עלי אמרו לי שזה פשוט כייף.


יודעים מה עוד מגניב??
בכניסה שלנו למתחם אנחנו מקלידים שם, טלפון, נייד ומייל ובסוף המשחק אנחנו מקבלים סרטון שלנו 
שצולם כשיחקנו, אחלה מזכרת.
מצרפת לכם סרטונים שלי : (האיכות שהעליתי לא משהו אבל אני קיבלתי סרטונים באיכות מעולה)





המשחקים מתאימים לילדים מגיל 6 ועד אין סוף 😉
מחירים:
כניסה לעמדת מציאות מדומה 70 ש"ח לחצי שעה, 130 ש"ח לשעה שלמה.
סימולטור רכבת הרים 30 ש"ח 
אטרקציית פחד גבהים 25 ש"ח 

ניתן לערוך פעילות לחברות וארגונים וימי הולדת וימי גיבוש בסניפים.
שעות פתיחה: 
ימים א'-ו' משעה 11:00- 2:00 בלילה 
יום שבת משעה 9:00 בבוקר עד 2:00 בלילה
סניף ראשון נמצא ברחוב יוסף ספיר 9

לפרטים והזמנת מקום באתר VR STATION

תקשיבו אתם חייבים ללכת ולחוות זה חוויה יוצאת דופן👍

ועכשיו סרטון שלהם מהיוטיוב:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה