יום שישי, 1 ביולי 2016

"השוקו שלי" של יוטבתה הוא השוקו שלנו :)





היי חברים,

"בוקר, רוח קלה
והנה- בית ירוק
דלת אדומה
גלין גלין גלין בפעמון
בוקר טוב אדון שוקו "..... (אדון שוקו אריק איינשטיין)

הבנות שלי מאד אוהבות שוקו (יצאו עלי :) ) אבל אני פחות מתלהבת מהרעיון,תמיד שהן רוצות אני מנסה
להשכיח או לתת להן משהו אחר במקום.
היום יש מודעות חזקה,כולנו יודעים (במיוחד אחרי התוכניות של מיקי חיימוביץ...שהשאירו אותי המומה)
איך דוחפים כמויות מטורפות של סוכר במשקאות ובחטיפים של הילדים, לא סתם רוב הילדים היום מאובחנים
עם בעיות קשב וריכוז :(

כל אחד מחליט אם וכמה להמתיק !!!

יוטבתה משיק שוקו חדש ללא סוכר וללא תחליפי סוכר!
לראשונה בישראל בלי אותיות קטנות ובלי חרטוטים.
"השוקו שלי"
שוקו שמוזגים ושותים,בעל מתיקות מעודנת...לא מספיק מתוק לכם?
אתם שולטים בסוכר תוסיפו חצי כפית (לדעתי טעים כמו שהוא ) תערבבו טוב ותשתו, לאט לאט תורידו גם את החצי כפית הזו ותבינו כמה הוא טעים ככה כמו שהוא בלי סוכר...
אתם יודעים שילדים מתרגלים לכל דבר אז מהיום תרגילו אותם לשתות את "השוקו שלי" ללא סוכר וללא תחליפי סוכר.



הבנות שלי כבר יודעות שזה השוקו היחיד שנכנס לעגלה בסופר.
הן שותות אותו ככה בכוס או עם קורפלקס, פתרון מצויין ובריא ...וכולנו מרוצים :)



המחיר שלו זהה למחיר של השוקו הרגיל.
ניתן למצוא ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

"השוקו שלי" הוא בחירה מצויינת לילדים שלנו ולנו!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה