יום שישי, 26 באוקטובר 2018

דואגים לידיים שלנו עם הקרם של "קמדיס" !!!





היי חברים,
החורף מגיע אלינו בסערה (או לפחות ככה מבטיחים חחח) והדבר הראשון שמהדהד לי זה הידיים היבשות
והשורפות שלי 😓
ועוד יותר מרגיז הידיים הסדוקות והכואבות של הבנות שלי שסובלות מאסטמת העור!!!
כל חילוף עונה אנחנו עוברים ימים לא קלים עם הגירודים ברגליים ובידיים, כאב בלתי נסבל.

השנה אני מקדימה תרופה למכה 👊 אני התחלתי למרוח להן ולי קרם לחות מזין לידיים לפני שהגשם מגיע 😉
כמו שאומרים... באתי לו בהפוכה 😂

חברת הדרמו- קוסמטיקה הבינלאומית "קמדיס" השיקה קרם לחות מזין לידיים מסדרת DRY SKIN
הקרם מרגיע עור ידיים יבש, מגורה ואדמומי.

בעלי עור מחוספס וסדוק הקרם הזה הוא פתרון מצויין עבורכם!!!
הקרם מזין ולוכד את הלחות בעור, הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס ובעזרתו
העור חוזר להיות גמיש.
הקרם אינו מכיל פראבנים ונבדק דרמטולוגית.
מחיר לצרכן לשפורפרת 100 מ"ל 30 ש"ח.

כרגע באתר ובמדפים תוכלו לרכוש במחיר מיוחד 💥
הנחה של 20% (יעלה לכם 24 ש"ח )
רכשתם באתר מעל 250 ש"ח תקבלו קרם לחות מזין לידיים במתנה👍

למידע נוסף ורכישה באתר "קמדיס"

במידה וגם לכם יש ילדים שסובלים מאסטמה של העור אני ממליצה לכם להכנס ולראות באתר יש להם סדרות
במיוחד להם ❤

חורף נעים וחם 😍

תגובה 1:

  1. סובלת מיובש קשה בידיים ובזרועות, במיוחד בתקופת החורף, מחפשת קרם ידיים שסוף סוף יעשה את העבודה, אנסה את הקרם שהמלצת ומקווה לטוב.
    תודה על הפוסט

    השבמחק