יום שבת, 28 באפריל 2018

קולקציית שמלות קיץ 2018 של גולברי... את חייבת לראות אותה !!!





היי חברים,
החורף נגמר(למרות היומים הגשומים שהפתיעו אותנו😒) האמת שממש חיכיתי רגע רגע לעונת הקיץ שתגיע.
קיץ זה שמלות... נוח,קליל, נעים,מחמיא ,נשי וקלאסי .
אני אוהבת ללבוש שמלות ליומיום לעבודה ושמלות לארועים מיוחדים.
שמלות זה פריט לבוש שמתאים לכל אישה וכשבוחרים את השמלה בגזרה הנכונה זה הכי מחמיא והכי שיק.

GOLBARY מותג האופנה המוביל לנשים משיק את קולקציית השמלות לקיץ 2018
ואני רק מודיעה לכן שהקיץ הזה הולך להיות חם 😎 (תרתי משמע)
את הקולקציה מציגה הפרזנטורית אסתי גינצבורג אמא ל-2 והכי מהממת  💥

הקולקצייה מגוונת צבעונית עשירה ומתאימה לכל שעה ביום.
בקולקצייה תוכלו למצוא שמלות מודפסות,חלקות,ארוכות,קצרות,צמודות ורפויות בהשראת קיץ פראי ןאקזוטי.
צבעי השמלות רחב ומגוון, הצבעים הבולטים בקיץ הזה:
קורל, כולל פריטים בגוון כתום ואדמדם.
צבעי פסטל עדינים ורכים ושמלות בצבעים נועזים (יש שמלה אדומה מהממת ...רק אומרת 😉).


שמלות בהדפסי פרחים :
שמלת אלגנטיות מתוחכמות בהדפסי פרחים על רקע בהיר או כהה.
טוניקות פרחוניות






בשמלות הערב של GOLBARY תמצאו:
קולקצייה עשירה מבדים איכותיים במראה יוקרתי וקלאסי .
שמלות מבדי לורקס,שיפון וסאטן



אני הולכת להפתיע אתכם ב 9/5 אחי מתחתן בעזרת ה' ואני אעלה תמונה שלי מהערב עם שמלה מהממת 
שרכשתי 👍ולא היא לא בשחור למרות שאני משוגעת על הצבע הזה (כמו שציינתי הפעם הפתעתי )
יש למה לחכות  👀 



מחירי השמלות: החל מ- 199.90-499.90 ש"ח
ניתן להשיג במידות 36-46
מעצב ראשי יעקב גולברי

 בגולברי תוכלו למצוא בשמים בריחות אביביים, ארנקים תיקים ועוד....

GOLBARY להרגיש סקסית בכל מצב!!!!

קיץ נעים :)


תגובה 1:

  1. חיפשתי שמלות קיץ כאלה בדיוקקק שמחמיאות לגזרה קצת יותר מלאה! איזה כיף

    השבמחק