יום שני, 11 בדצמבר 2017

GAYA קוסמטיקס חוגגת 6 שנים ודואגת לנו להפתעות שוות :)




היי חברים,
הפנים שלנו הן הרבה מעבר לפנים , הן כרטיס הביקור שלנו הדבר הראשון שמסתכלים עליו 👀
אני מאלה שאוהבים איפור אבל לא ממש מתעסקות בזה , אני יותר בענין של טיפוח טיפוח העור , טיפוח הפנים,

הפנים שלנו הן גם הראשונות להיפגע משינויי מזג האויר מחשיפה לשמש ואפילו בטווח הרחוק גם מאיפור
כזה שסותם לנו את נקבוביות העור, אותם נקבוביות שברגע שקשה להן לנשום מיד נוצר פצעונים.

GAYA קוסמטיקס ... אם אתם לא מכירים אתם חייבים להכיר!!! כי זה הכי טוב לעור הפנים 👍
עם מוצרי הטיפוח והאיפור של גאיה אנחנו מטפחים ודואגים לעור שלנו להשאר צעיר לאורך זמן, העור מקבל לחות
ושומר על גמישות.
כל מוצרי הטיפוח מועשרים ברכיבים טבעיים שעושים טוב לעור שלנו ומכילים ויטמינים, מינרלים, שמנים וצמחים.

לגאיה איפור מינרלי עשוי 100% רכיבים טבעיים, נטול כימיקלים פארבנים וחומרי בישום!!!
כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית היפואלרגניים וידידותיים לסביבה.
אף מוצר לא נוסה על בעלי חיים.
מאושרים ע"י משרד הבריאות.

המוצרים מתאימים לכל סוגי העור גם לבעלי עור רגיש במיוחד.
ו.... הפתעה 😍
גאיה חוגגת 6 שנים והיא החליטה לפנק אותנו 😉
לאור החגיגות יש 50% הנחה על כל המוצרים באתר בתאריכים 12-18/12
אסור לפספס את זה !

התאהבתי ❤במייק אפ שלהם הם מכינים ומגוונים אותו במקום (אחרי התאמה אישית לצבע העור שלך) ובעזרת
מברשת קבוקי (כך היא נקראת) הפיזור אחיד והעור מהמם 💥
המייק אפ מכיל: פודרה,קונסילר,מייק אפ ומסנן קרינה טבעי.
אני שמה את הסומק המינרלי ותאמינו לי אני לא צריכה איפור יותר מזה (קצת אודם וזהו)

עם GAYA נראיים טוב ויותר חשוב גם מרגישים טוב ודואגים לעור הפנים!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה