יום שני, 25 בדצמבר 2017

פינה חמה וטעימה ב CAFFNETO רעננה!!!




היי חברים,

הפעם אני רוצה להמליץ לכם על בית קפה מסעדה ברעננה CAFFNETO "קפה נטו"

מקום עם שרות אדיב ומחוייך, מקום עם אנרגיות חיוביות (מרגישים כבר כשנכנסים), מקום עם המון מחשבה עלינו
כשאני אומרת עלינו אני מתכוונת לאמהות בחופשת לידה(גם אבות שהחליטו הם להיות בחל"ד), אמהות ואבות שהחליטו
להשאר עם הבייבי בבית גם אחרי, לטבעונים שביננו, לצליאקים, לשומרי הכשרות שביננו בקיצור לכולם ❤
אני זוכרת את התקופה שהיתי בבית בחופשת הלידה וגם אחרי שקבעתי עם חברות לשתות קפה איך תמיד היתי
לחוצה שהקטנה תבכה או תשתעמם בעגלה (כמה אפשר לשבת קשורה בעגלה)😓
בקפה נטו רעננה מצאו פתרון בפינה קטנה בתוך המסעדה תמצאו גימבורי לקטנטנים ולידו צמוד שולחנות,
אתם יכולים לבוא לשבת ולהנות מארוחת בוקר מפנקת/ארוחת צהריים או סתם קפה ועוגה ואת הבייבי משחררים
בפינת הגימבורי שכמו שציינתי צמודה אליכם והוא נהנה מהחופש ויכול לזחול להנאתו.


עוד פעילות כיפית שמתקיימת בימי שני (כדאי לבדוק לפני) מגיעה מדריכת התפתחות לתינוקות לפעילות עם ההורה
והבייבי.
התפריט מגוון ומציע מבחר מנות מפתיעות(המנות שאנחנו אכלנו היו אסתטיות וטעימות ... מצרפת תמונות)
שמתאימות לרוב האוכלוסיה.
אנחנו אכלנו: 
מנות ראשונות: 
קציצות חציל ותפוח אדמה לצד פרוסות מלפפון, רוטב יוגורט-לאבנה ושמן נענע - טעים להתעלף 😊
מג'דרה גלילית (בורגול)- היתי מסיימת צלחת ענקית מזה 😉
ועיקריות:
מנת פילה סלמון על מצע של אורז עם ירקות מוקפצים (הוא הזמין ואני חיסלתי לו חצי 😋)
פסטה פטוציני אלפרדו שמנת, חמאה, יין לבן, אגוז מסוקט, פטריות ובזיליקום.





המקום כשר ואוטוטו אפילו כשר למהדרין 😍
הקפה טעים הקינוחים מעולים!
אני התלבטתי בין הפאי תפוחים לעוגת כדורי שוקולד ובסוף השוקולד ניצח 😋 דני לקח מלבי 😉





ועוד דבר חשוב 👀 אולי אפילו מאד חשוב!!!!
לילדים יש תפריט משלהם שמגיע צבעוני עם תמונות של המנות שהילד יוכל לבחור בעצמו בלי לשאול שאלות
הכל הוא רואה ומבין 💥 (כמו שאתם יודעים אני אמא ל-4 בנות וכל פעם שאנחנו נכנסים למסעדה אני מקריאה להן
מה יש ואז הן מתחילות לשאול איך? עם מה? למה? וכמה? פה אין מקום לשאלות)
עוד בונוס לילדים💣 דפים וצבעים ליצירה!!!
ראו תמונות של התפריט 👇






המחירים סבירים בהחלט 👍
CAFFNETO אחוזה 198 רעננה 👈 יש שעתיים חניה חינם בחניון (כניסה לחניון מרחוב הגדוד העיברי)👍
פתוח מדי יום בין השעות 07:00 ל- 23:30. שישי - 07:00 עד שעה לפני כניסת שבת. 
מוצ"ש - צאת שבת ועד 23:30. 
טלפון - 09-7711453. 

ממליצה בחום לא תתאכזבו 💕

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה