יום שני, 30 באוקטובר 2017

לחם 100% כוסמין מלא אפילו הבנות אהבו!





היי חברים,
בהמשך לחיפוש שלנו אחרי תזונה מאוזנת ובריאה 👀
יש לי בשורה משמחת לכל שומרי הבריאות 💬

מאפיית אנג'ל משיקה לחם חדש "לחם 100% כוסמין בתוספת דגנים"

לפני היתרונות הבריאותיים אני רוצה לספר לכם שזה הלחם היחיד שהוא לא רגיל שהבנות שלי אהבו ❤
הלחם החדש מכיל 100% קמח כוסמין מלא, מחמצת ודגנים.
הכוסמין ידוע כעשיר בויטמינים ומינרליים כגון: חלבון, סיבים תזונתיים ומסייע לתהליך העיכול ובנוסף תורם
לתחושת שובע לאורך זמן.
טעמתי המון סוגים של לחמים מקמח מלא וזה היה טעים במיוחד הוא קל לעיכול וגם לאחר יומיים עדין שומר על
הרכות שלו.

הלחם 100% כוסמין הינו ללא תוספת סוכר, נושא את תו א.י.ל של האגודה הישראלית לסוכרת
תו "אפשריבריא" המלצת משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר.


ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ.
משקל 600 גרם.

את מאפיית אנג'ל כולם מכירים(אני זוכרת את הלוגו שלהם עוד כשהיתי אני ילדה בבית ספר 😍 )
יש לה מגוון רחב של לחמים,לחמניות ודברי מאפה סופר איכותיים וטריים.
למאפיית אנג'ל יש 5 מאפיות ברחבי הארץ: ירושלים, לוד, כפר החורש, נתיבות ובית שמש.

אוכלים בריא יותר וטעים יותר 👍





תגובה 1: