יום שבת, 15 ביולי 2017

"אריאל בייבי" כי זה הכי טוב לעור התינוק!!!




היי חברים,
מהיום שאנחנו הופכים להורים כל הדאגות עוברות לבייבי שלנו... אכל?שתה? ישן? מתפתח? כואב לו?
איזה שמפו לקנות, מה המשחה שהכי תעזור אבל לא תעשה לו אדמומיות, איזו אבקת כביסה לא תגרום לו
גירוי לעור ועוד.....
הבנות שלי סובלות מאסטמת העור ולכן כל הזמן אני דואגת למוצרים שירגיעו להם את העור ולא יגרו.
אני עד היום מכבסת כל בגד חדש לפני שהן לובשות.
אני משתמשת רק במוצרים שבדקתי והם טובים לעור שלהם (שמפו,אלסבון,קרם גוף).

את אבקת הכביסה אריאל כולנו מכירים היא טובה,ריחנית ועושה את העבודה.
"אריאל" מותג הכביסה המוביל באירופה  נכנס לשוק התינוקות בישראל!

"אריאל בייבי" מוצר הכביסה הראשון בישראל שקיבל אישור דרמטולוגי של Skin Health Alliance
ארגון בריאות העור המוביל בעולם.

הודות לשילוב ייחודי של חומרים אריאל בייבי מסיר כתמים בעומק הבד אך גם משמר את המגע הרך של הבגד.
אריאל בייבי מכיל חומרי סיכה לסיבי הבד אשר במהלך הכביסה פועלים לצמצום ההיווצרות של מעטה נוקשה על האריג.

בשבילי זאת ידיעה סופר משמחת ומרגיעה שמהיום אני את הכביסה של הבנות מכבסת רק עם "אריאל בייבי" 👍
האמת שהידיעה הזאת מרגיעה וטובה לכולנו, מהיום מכבסים בראש שקט בלי דאגה את הבגדים הרכים
של הבייבי הקטן.
כיבסתי עם "אריאל בייבי" והכביסה יוצאת נקיה רכה ועם ריח עדין בדיוק כמו של הקטנטנים.


ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק
מגיע בגודל 2.275 ליטר
מחיר לצרכן 29 ש"ח

"אריאל בייבי" כי לביבי שלנו מגיע הטוב ביותר ❤

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה