יום רביעי, 1 במרץ 2017

הבית של במבה- הבית הכי כייפי וטעים שתבקרו בו :)




היי חברים,
אני אתחיל בזה שנהנתי והתלהבתי כמו (אם לא יותר) הבנות שלי 😊
מחפשים חוויה יוצאת דפן? מעניינת? טעימה? כיפית? ??

הבית של במבה! האטרקציה לכולם (מגיל 5) נהנים,מכייפים,טועמים ולומדים.

זה הבית היחידי שהילדים לא ירצו לצאת ממנו 😍
"אין כמו במבה" את זה כולם יודעים אבל...איך מכינים במבה יודעים???

לפני שאני אספר לכם מה קורה בפנים ואיך היה לי ולבנות אני רוצה לציין עובדה חשובה:
הבית של במבה זאת אטרציה/חוויה קסומה ולא יקרה, במחיר סימלי של 10 ש"ח 💥 (האמת הופתעתי, שאפו גדול)
המחיר הזה מאפשר לכל ילד בישראל להנות מביקור אצל הסלב שהוא כל כך אוהב "התינוק של במבה" ❤


....מתחילים מההתחלה מגרעיני התירס ועד לציפוי....

הסיור מתחיל בחדר (החצר של הבית) ששם מספרים לנו איך הכל התחיל ובאיזה שנה מנשנשים במבות
ומצטלמים לתמונה שבה כל אחד מאיתנו הוא התינוק של במבה (מצורף תמונה של נועה שלי)


משם הולכים בזהירות עם המדריכה לחדר הפרטי של במבה שם מקבלים כובע וחלוק על מנת שנוכל להכנס למפעל
עצמו ולשמור על סטריליות, המפעל שבו הילדים ואנחנו רואים ולומדים על התהליך של הכנת הבמבה מההתחלה עד
שהיא מגיעה לחנויות ואז אלינו הביתה.



לאחר שסימנו במפעל חוזרים לחדר הפרטי של במבה ושם בעזרת משקפיים נהנים מהסרט "התינוק של במבה"
בתלת מימד.


ואם זה לא מספיק ...בסוף הסרט התינוק של במבה בא להגיד לנו שלום ותודה שביקרנו אצלו בבית, כמובן
שכולנו הצטלמנו איתו (בכל זאת התינוק שכולם מכירים).


נפרדים ממנו והוא שולח אותנו לקבל מתנה צבעונית וטעימה 👶 מתנה שווה 👍

לסיכום: הבנות הודיעו לי חגיגית שהם רוצות לבקר את התינוק של במבה שוב 😉

כניסה לסיורים מגיל 5 ומעלה.
המקום פתוח לסיורים בימים א'-ה' :
בימים א'-ד' סיורים בין השעות 9:00-17:30
ביום ה' 9:00-10:00 ובקיץ 9:00-13:00
צריך להתקשר לתאם מראש 1-700-70-76-76

הבית של במבה ממוקם ברחוב המלאכה 55 חולון

אל תשכחו להתקשר אליו לפני לבדוק שהוא נמצא 😃😄 (בצחוק)

עוד פרטים לחצו "הבית של במבה"

מבטיחה לכם שאתם תהנו מכל שניה!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה