יום שני, 13 בפברואר 2017

קטשופ אסם הוא התוספת שהכי תופסת את הילדים!





היי חברים,
אני אספר לכם איך מתנהלת ארוחת ערב עם הבנות שלי:
עורכת את השולחן, מסדרת צלחות, סכו"ם, מוזגת את מה שהכנתי זה יכול להיות:
שניצל וצ'יפס, נקניקיות וצ'יפס, חביתה וירקות, פסטה וירקות, אורז ושניצל, פתיתים ושניצל בקיצור...
המון אופציות ותמיד יהיה להן הערות "לא בא לי את זה" אני רוצה רק את זה"
אבל יש דבר אחד שעליו לא מוותרים וגם אין ויכוחים. קטשופ אסם!!!!
אין מצב שהוא לא יהיה הראשון על השולחן, אני בטוחה שהמון מזדהים איתי 😉

הידעתם 💬

קטשופ אסם הוא הקטשופ היחיד שעשוי מכמות של 18 עגבניות ומכיל רכיבים טבעיים בלבד!!!

כמות העגבניות בקטשופ אסם היא הגדולה ביותר בהשוואה לשאר הקטשופ המתחרים.


קבלו מתכון לשבלולי פיצה קטנים מבצק עלים עם קטשופ אסם (ניתן לעשות במולטיקייק)

מתכון קל, מהיר טעים ומתחסל בשניות 😋

מצרכים:
בצק עלים מעדנות מרודד מופחת שומן
קטשופ אסם
גבינה צהובה מגורדת/מוצרלה
ותוספות מה שהילדים אוהבים ❤ תירס,זיתים,פטריות....

אופן ההכנה:
חממו תנור על 160 מעלות
חתכו מלבן מהבצק עלים (כמובן שבשביל שהבצק לא ישבר תדאגו להוציא אותו למקרר לילה לפני שיפשיר)
מרחו קטשופ אסם מעל פזרו גבינה ומעל שימו תוספות.
גלגלו לרולדה וחתכו חתיכות ברוחב 2 סנטים הניחו על גש עם נייר אפיה והכניסו לתנור או לחילופין שמנו תבנית
מאפינס של המולטיקייק ושימו.
יוצא יאמיייי  לא מפסיקים לנשנש את זה 😊






בתיאבון חברים!

עוד מתכונים טעימים עסיסיים וקלים תוכלו למצוא בדף שלי "מהזוית של רוית"
פשוט תעשו לייק ותתעדכנו במתכונים חדשים ומוצלחים ... מצרפת לינק :



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה