יום רביעי, 18 בינואר 2017

במבה של אסם- החטיף שכולנו אוהבים !!!




היי חברים,

" אין אין אין כמו במבה...של אסם " 

מגיל חצי שנה נתתי לבנות שלי במבה והן אהבו.
במבה זה חטיף טעים נימוח שכייף לנשנש בכל מקום ואף פעם לא נמאס ממנו.
אסם לא מפסיקים להפתיע ומוציאים חידושים מדליקים ומפתיעים לבמבה האהובה 💛
בשנים האחרונות הכרנו, טעמנו ואהבנו את הבמבה החדשים:
במבה נוגט (שילוב מנצח מתוק ומלוח),במבה חלבה, במבה בומבה, במבה עגולה, במבה פונץ' בננה
כל אלה הצטרפו לבמבה הקלאסית האהובה והבמבה המתוקה (במבה אדומה).

כששואלים אותי איזה במבה אני הכי אוהבת??? אני עונה:
אוהבת את כולם (בלי צחוק) אבל כשאני רוצה לאכול במבה אני פותחת את הבמבה שבא לי עליה באותו רגע,
זה משתנה יש לי רגעים של מתוק ויש לי רגעים של מלוח(אני בטוחה שאתם מבינים אותי ).
אם תשאלו את הבנות שלי איזה במבה הן הכי אוהבות... הן יענו את הבמבה הרגילה 😉

השילובים של המתוק עם המלוח נותנים פתרון מצויין לחטיפים לשולחן ימי הולדת!

מחכה כבר לראות את הבמבה החדשה שאסם יוציאו 😊







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה