יום שבת, 28 בינואר 2017

"גרנולה רפאל"- גרנולה אורגנית ב-6 טעמים של רפאל'ס!






היי חברים,
אני לא מחובבי היוגורט אבל כשמוסיפים לו דברים טעימים ....יאמי כמה שזה טעים.
בהתחלה הוספתי קוביות של תפוחים ותמרים וקצת קינמון, אבל האמת שאין לי סבלנות לחתוך כל יום
ולכן אני מוותרת (אמהות יבינו אותי חחחח בשביל הבנות אני אשב לחתוך כל היום).
אני אוהבת קיצורי דרך וחיים קלים ופה חברת רפאל'ס נכנסת לתמונה.
רפאל'ס מתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, חטיפי דגנים וגרנולה ואם כבר גרנולה אז....

רפאל'ס משיקה סדרה חדשה על טהרת הרכיביים הטבעיים: "גרנולה רפאל" גרנולה אורגנית ב-6 טעמים ייחודיים.

גרנולות עם תוספות שאני אוהבת תמרים,שקדים,חלוה, פירות, אגוזים ועוד....
נהנים מארוחת בוקר מפנקת, טעימה, בריאה ובלי מאמץ 😋


אני לוקחת גביע יוגורט איתי לעבודה, אריזה של גרנולה (שקניתי והשארתי במשרד) ומכינה לי בציק מנה משביעה.

הסדרה החדשה מגיעה באריזה נוחה של 300 גרם ו-800 גרם בתוך מגשית שקופה שניתן לפתוח ולסגור ולשמור על
הטריות.



סדרה בריאה, טבעית ואורגנית והמחירים סבירים ונוחים לצרכן:
מחיר אריזה של 300 גרם כ-19.90 ש"ח (אני קניתי בשופרסל דיל ב16.90 ש"ח )
מחיר אריזה של 800 גרם כ-29.90 ש"ח
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות המקומית כפר תבור.
ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות מובחרות ובבתי טבע.




מתפנקים ומפנקים את כולם עם הסדרה החדשה של רפאל'ס, הולך מצויין בארוחות בוקר 😍

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה