יום שבת, 3 בדצמבר 2016

"הורה נבוכים" קורס אינטרנטי להורות רגועה ונכונה!





היי חברים,
להיות הורים זה המתנה הכי גדולה שיכולנו לבקש אבל גם התפקיד הכי קשה, כולנו רוצים להיות
ההורים הכי טובים שיש,שלא עושים טעויות ושיהיה לנו קשר טוב עם הילדים שלנו.
הורות זאת מערכת יחסים הכי חשובה שיש!
מה לעשות כשהופכים להורים לא מקבלים הוראות הפעלה ואנחנו צריכים ללמוד הכל מאפס, ומה שלמדנו בילד
הראשון לא בהכרח תקף בילד השני כל אחד שונה.
להיות אמא עשה אותי הכי מאושרת אבל זו עבודה במשרה מלאה,עבודה הכי קשה והכי מאתגרת(ועבדתי כל החיים שלי).
כולנו צריכים הכוונה מישהו שיעזור לנו ויתן לנו כלים אבל בלי אצבע מאשימה.
בדיבורים זה קל "ממחר אני יעשה ככה ואני לא יעשה ככה" אבל היישום קשה.

לא כולם אוהבים ללכת לקורסים ולשבת ללמוד וגם אין לנו זמן, אם רק היה מישהו שיכולנו להקשיב לו,
מישהו שמדבר איתנו בגובה העיניים ומבין לליבנו מבין שקשה לנו אבל אנחנו באמת רוצים להשתנות.

אני רוצה לספר לכם על קורס אינטרנטי מקיף עדכני ומה שיותר חשוב....


את הקורס מעביר עמוס דליהו פסיכולוג חינוכי, בצורה נעימה רגועה ומובנת תוך שילוב איורים מקסימים שמעבירים את המסר שעליו הוא מדבר כמעט בכל רגע נתון.
הוא מסביר שלב אחרי שלב איך עוברים להורות נכונה, הורות עם קשר טוב שזה בעצם הבסיס למה שאנחנו ההורים רוצים.
איך בונים קשר טוב?
צריך להתקיים 3 דברים:

  • להבין לעומק את מה שקורה לי כבתפקידי כהורה.
  • להבין לעומק מה קורה לילד שלי בתפקידו כילד.
  • ולהבין לעומק את מה שקורה בתקשורת ביננו.

מפה הכל יהיה פשוט יותר.
קורס "הורה נבוכים" הוא קורס שמעביר אותנו מדיבורים למעשים!

עמוס מסביר בקורס איך בעצם גדל זרע והוא משווה את זה לגידול ילדים- אני מאד אהבתי
ה-גזע הוא ה-אישיות בעצם זה החלק הכי חשוב בעץ וגם הכי חשוב בהתפתחות הילד שלנו.


עמוס נותן דוגמא מצויינת לכמה הילד מסתכל ומגיב לפי מה שאנחנו מראים:
ברגע שתינוק נופל בשניות הראשונות הוא מסתכל על אמא שלו במידה והיא תיכנס להיסטריה הוא יבכה
ויכנס להיסטריה ובמידה והיא תשלוט בעצמה ותשאר רגועה זה בדיוק מה שיעבור אליו.



להלן לינק לדף הקורס : קורס "הורה נבוכים"


כמו כן להלן לינק לעמוד הפייסבוק שלנו: "הורה נבוכים"

אני ממליצה מאד, זה קורס שכל הורה חייב לעבור בשבילו ובשביל הילדים שלו כדי למלא אותם
בתיקים או כמו שעמוס אומר באסימונים חיוביים ❤

הורה נבוכים זה הGPS להורות נכונה 😍

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה