יום שבת, 19 בנובמבר 2016

"פילקסיל Pilexil " סדרה טיפולית לחיזוק השיער!






היי חברים,
סובלים מנשירת שיער? הפוסט הזה במיוחד עבורכם!!!
אחרי הלידה הראשונה אני לא אשכח את היום שנכנסתי להתקלח חפפתי וחשכו עיני מצאתי כמות שיער
שהיתי בטוחה שכל השיער שלי נשר בחיי לא האמנתי שנשאר לי משהו,עטפתי את השיער עם מגבת
ופחדתי להוריד את המגבת התקשרתי לאמא שלי בבהלה ובכיתי אמרתי לה שאני מחזיקה ביד כמות
של שיער שבטח יש לי קרחות עכשיו.
אמא שלי כמובן הרגיעה והסבירה לי שזה נורמלי אחרי לידה.
מאז ילדתי עוד 3 פעמים והנשירה ממשיכה אני לוקחת כמובן ברזל ואבץ אבל אני מרגישה שזה לא מספיק.
ניסיתי המון תכשירים אבל הם לא הוכיחו את עצמם😩

לאחרונה קיבלתי לנסות שמפו וספריי טיפולי פילקסיל Pilexil שמזינים ומחזקים שיער חלש ושביר.




הסדרה של פילקסיל Pilexil נמכרת בכל העולם וזכתה להצלחה מסחררת ועכשיו הגיעה לישראל ע"י חברת תרו.
במוצרים קיימים חומרים פעילים כמו: דקל ננסי שמעכב את פעילות האנזים 5 אלפא רדוקטאז האחראי על הפיכת
טסטוסטרון ל- DHT גורם הנשירה.
וחומרים נוספים שמסייעים בעיכוב גורם הנשירה וחומרים פעילים שמסייעים בחיזוק סיב השערה:
אבץ,טוקופריל (ממריץ את הקרקפת ומשפר את ספיגת המינרלים החיוניים) קומפלקס ויטמינים מזינים
בעלי פעילות אנטי אוקסידנטית להגנת השיער ואנטי סבוראית (ויטמין B6,פרו ויטמין B5 ,ויטמין E )
חיוניים לסיב השיער,להזנה ולשיקום נזקים.

בסדרה: שמפו וספריי טיפולי...
השמפו לשימוש יומיומי בניחוח נעים, משאיר את השיער רך ונעים למגע מתאים לכל סוגי השיער.
הספריי מתאים לכל סוגי השיער עם פיה ייחודית לשימוש נוח, ללא שטיפה מעניק לשיער מראה בריא.

כבר שבועיים אני מטפלת בשיער עם מוצרי פילקסיל, חופפת עם השמפו מידי יום ובערב לפני השינה אני
מתיזה כמה התזות מהספרי ולא שוטפת.
אומנם עדין יש לי נשירה אבל אני מתחילה לראות שינוי גם בכמות השערות וגם במגע של השיער.
השיער לא נראה יבש ועייף הוא בריא יותר ורך יותר (סוג השיער שלי יבש).
אני אמשיך לטפל ולבדוק אומרים שלתוצאה ניכרת צריך להשתמש ברציפות לפחות 3 חודשים.
אני אופטימית 😊
מבטיחה לעדכן!

מחיר לצרכן:
שמפו פילקסיל 300 מ"ל 49.90-59.90 ש"ח
ספריי טיפולי 120 מ"ל 159.90-219.90 ש"ח
ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם.

שיער בריא וחזק לכולם❤






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה