יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

Correct & Perfect סדרה חדשה של ניוטרוג'ינה לכיסוי מושלם,שיפור פגמי עור והפחתת פצעונים!




היי חברים,
"ניוטרגינה" כבר הוכיחו את עצמם כמותג טיפוח בינלאומי שמספק פתרונות אמיתיים לטיפוח עור הפנים והגוף,
הם זכו במוצר השנה עם הסדרה Deep Moisture, סדרה מוצלחת בטיפוח הגוף.

מאזן הלחות בגוף מושפע מ: שינויי גיל והתבגרות העור, חשיפה לקרני UV,שינויי מזג האויר,גנטיקה וגם
מהרגלי תזונה... שגורמים לעור להתייבש ולהיות קשה .

"ניוטרוגינה" ממשיכים להפתיע ולדאוג לנו למוצרים איכותיים....

יש לי עור שומני מצד אחד כולם אומרים שהתברכתי כי הקמטים יגיעו אליי ממש מאוחר אבל מצד שני מגיל
צעיר אני סובלת מפצעונים וגם היום כאמא יוצא לי פצעון פה ושם.
כשהיתי צעירה לא ראיתי יתרון בעור השמן להפך תמיד אמרתי חבל שאין לי עור אחר כי מאד התביישתי
בפצעונים ולשים מייק אפ היה עוזר אבל זה בלט לעין וגם הריפוי של הפצע היה איטי.

חברת ניוטרוג'ינה משיקה סדרה חדשה Correct & Perfect

סדרה שכוללת:
תרחיץ קרם יומי 
ליצירת גוון עור אחיד, משלב חומצה סליצילית ומנקה את העור בעדינות כך שלא גורם לייבוש יתר.
התרחיץ מסיר תאי עור מתים ולכלוך .
מחיר מומלץ לצרכן 96.10 ש"ח

קרם CC מייקאפ רב תכליתי 
מכסה במיידית פצעונים, סימנים של פצעונים ופגמי עור תוך כדי מסייע בשיפורם.
קרם בעל נוסחה נטולת השומן בעלת טכנולוגיית MicroClear.
עם מרקם קליל שמתמזג עם גוון העור מכסה פצעונים, אדמומיות ופגמי עור.

נמרח בקלילות ודואג למראה אחיד בפנים, אני מרחתי אותו בבוקר לפני העבודה והרגשתי שהעור נקי
ובריא יותר ממריחה למריחה.
מחיר מומלץ לצרכן 96.10 ש"ח

ניתן להשיג במבצעים ברשתות הפארם ובחנויות המובחרות.

חייבת לציין שאני כבר שנים משתמשת בשפתון ניוטרוגינה, השפתון היחיד שבאמת עוזר ומציל אותי מהיובש....
בניוטרוגינה פיצחו את הקוד בעזרת הנוסחה הנוורווגית, הרי במקור היא פותחה עבור דייגי המדינה שסבלו
מידיים קשות וסדוקות עקב תנאי אקלים קשים בקוטב הצפוני.

מחפשים פתרון אמיתי לטיפוח עור הפנים? ניוטרוגינה זה התשובה !

עם קרם CC אני מרגישה טוב יותר, חג שמח <3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה