יום שבת, 10 בספטמבר 2016

גלידות יוגורט של Fitness לאכול משהו מתוק בלי חשבון :)





היי חברים,
תוספת מרעננת, מתוקה וסופר טעימה למוצרי נסטלה....
אחרי שכולנו התאהבנו בדגני הבוקר המגוונים, הלא משעממים, המפתיעים והטעימים של Fitness
ואחרי שהוספנו את הגרנולה המשביעה.....

נסטלה משיקה סדרת גלידות יוגורט של Fitness ב-3 טעמים:

אוכמניות, טופי בננה ובננה תות שדה!
הגלידות בשילוב פירות ושברי עוגיות עם דגנים מלאים (אני מבטיחה לכם שכל ביס עם עוגיה טעים במיוחד:) )
הטעם, לא תוכלו להפסיק לאכול אבל לא נורא ...יודעים למה?
כי גלידות היוגורט של Fitness מכילות עד 2.7% שומן ו- 63 קלוריות בלבד למנת כדור גלידה (40 גרם)
מתפנקים בלי חשבון.
תמיד בערב אחרי שהבנות נרדמות אני מוצאת את עצמי יושבת מול הטלויזיה צופה במירוץ למיליון ומחפשת
וחושבת מה לנשנש בלי רגשות אשם אחר כך :(

גלידות היוגורט של Fitness זה פתרון מצויין גם נשנוש מתוק וטעים במיוחד וגם פתרון בריא יותר.

אני טעמתי את הטופי בננה והתענגתי על כל ביס, העוגיות טעימות ומוסיפות המון והסירופ טופי מורגש בכל ביס.
מצויין לכל ימות השנה (לא רק בקיץ חחחח)



ניתן ומומלץ לאכול ישר מהקופסא :) מניסיון שלי לקחתי בהתחלה בכוס אבל אז קמתי כמה פעמים
ניתן גם להגיש כדור גלידה לצד עוגה חמה, קינוח מעולה מתוק וטעים.

המשימה"לחיות חיובי" של נסטלה , אני הצטרפתי ממליצה לכולם!

למי מתאים גלידות היוגורט של Fitness ?
לשומרי המשקל ול.... כולם.
מחיר לצרכן: 22-24 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מאחלת שנה מוצלחת ומתוקה <3


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה