יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

כל שחיקה והתרופה שלה :)



היי חברים,
בגיל 20 התחלתי לעבוד כאשת שיווק ומכירות ואחרי תקופה (היום כבר למעלה מ-19 שנים) היו שואלים
אותי חברות ולקוחות שהפכו לחברים שלי "את לא עייפה/שחוקה ממכירות?"
היתי ישר עונה שאני מאד אוהבת את העבודה שלי והפתרון/התרופה לשחיקה מבחינתי הוא: העסקה הבאה!!!

אני בטוחה שכל אנשי המכירות יסכימו איתו שמכירות זה קשה אבל כשמוכרים זה נותן תמריץ למכירה הבאה.
גם כאמא (היום ל-4 בנות) אני לפעמים מרגישה עייפה/שחוקה אז מה?
הנשיקות והחיבוקים והאהבה שאני מקבלת מהן עוזרים לי למלא מצברי אנרגיה וגם קניות בסופר שאני הולכת
בערב שהן נרדמות (לבד או עם חברה)זה סוג של פסק זמן עם עצמי.

לאחרונה עלתה פרסומת עם ציפי שביט האחת והיחידה על ארטריל GO -(מצרפת לכם את הסרטון)
תרופה ללא מרשם רופא לשחיקת סחוס הברך מבית חברת התרופות רפא, מפחית כאב ומשפר את איכות החיים.


שחיקת סחוס הינה מחלה כרונית הנמשכת שנים רבות.

ארטריל GO משפר את התפקוד היום יומי - הליכה,ישיבה פעילות ספורטיבית.
מכיל 1500 מ"ג קלוקוזאמין סולפט (בצורה קריסטלית) כאבקה להמסה, חומר זה מהווה חלק מהמעטפת
הסחוסית סביב המפרק, מתן כמות מספקת נספגת ומגיעה למפרקים ומאטה את קצב הבליה של הסחוס...
וכך מוריד את הצורך בטיפול ניתוחי.

ארטריל GO מעכב גורמים דלקתיים ומונע ביטוי של גנים המעורבים בתהליכי הדלקת וההרס של מפרק
הברך וכן מעכב את פעילותם של אנזימים שונים הפוגעים בסחוס.

ארטריל GO בעל הוכחות קליניות מבוססות.
נוחות מירבית רק ממיסים בכוס ושותים.
ניתן ליטול אותה לאורך זמן (לאחר התייעצות עם רופא/רוקח)

ניתן להשיג ללא מרשם רופא בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם ברחבי הארץ.
מחיר 75 ש"ח
הסרטון המקסים שהבטחתי :)


חג שמח ובריאות טובה לכולם:)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה