יום רביעי, 27 ביולי 2016

"אמהות רעות" סרט קומדיה!







היי חברים,

סרט "אמהות רעות" תחגגי כמו אמא 



"אמהות רעות" אבל ממש לא מה שאתם חושבים:)
מרגע שאנחנו מקבלות את התואר הנחשף "אמהות" אנחנו משתדלות ודואגות להיות אמהות השנה
אבל לכולנו יש רגעי משבר.
הסרט אמהות רעות משקף את המציאות (כמעט אם לא של כולנו) אני ממש הזדהתי והיו אפילו קטעים
שהיתי בטוחה שמישהו קרא את המחשבות שלי:)
נכון שהסרט מגניב לאמהות אבל ללא ספק גם לאבות.

אני אספר לכם בקצרה על הסרט אבל ממש בקצרה כי אתם חייבים ללכת לראות ואני לא רוצה להרוס :)

לאיימי מיטשל (מילה קוניס היפיפיה ) יש לכאורה חיים מושלמים-
נישואים נהדרים,ילדים מוצלחים,בית יפה וקריירה מעוררת קנאה.
הבעיה היחידה היא שאיימי לא נחה לרגע.
היא מותשת מכל "התפקידים" שלקחה על עצמה ועומדת על סף התמוטטות עצבים.
ביחד עם שתי אמהות אחרות שמאסו בסגנון החיים שלהן, היא יוצאת למסע מצחיק של שחרור עצמי בו
התנהגות פרועה היא תנאי הצטרפות הכרחי :)

כל השחקניות מצוינות , אבל קרלה (קתרין האן)האם חד הורית עושה את זה בגדול
מפתיעה ומשחקת מעולה קורעת מצחוק.

החל מה- 4/8 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.
שווה לצאת מהבית בשביל הסרט הזה בהתחיבות!!!!
קחו חברה טובה,בעל,בן זוג,אמא או כל מי שבא לכם.
אתם לא תפסיקו לצחוק ותבינו שאין צורך להיות אמא מושלמת.

"אין אמהות רעות יש אמהות שרע להן"


יצאתי מהסרט ושמעתי מסביבי את הנשים אומרות " אני אמא רעה SO WHAT " אהבתי <3

מוזמנות לצפות בטריילר:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה