יום ראשון, 29 במאי 2016

"הספר הראשון שלי" סדרת ספרי מדע לילדים.




היי חברים,
סדרת ספרים חדשה לקוראים הצעירים, בסדרה 2 ספרים:
הספר הראשון שלי: החלל- מאת אמילי בון איורים : לי קוסגרוב
מהו חלל, הירח והכוכבים, שיגור טילים ואסטרונאוטים, מהי תחנת חלל מערכת השמש ועוד...



הספר הראשון שלי: דינוזאורים-מאת אלכס פרית איורים לי קוסגרוב
הכל על היצורים הענקיים ..הדינוזאורים ויצורים קדומים נוספים.
מהיכן הגיעו,על השלד ועל גופם, על המקומות שחיו הקרבות שלהם ומה בעצם הביא למותם.























ספרי מדע לילדים בנושאים שמרתקים אותם, התמונות בספרים מקסימות וצבעוניות.
הספרים כתובים בצורה מובנת,פשוטה וברורה לקוראים הצעירים.
בספרים תוכלו למצוא עובדות מרתקות .
הספרים בהוצאת דני ספרים
כריכה קשה 32 עמודים
מחיר לצרכן: 54 ₪
ניתן להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה:


קריאה מהנה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה