יום שלישי, 19 באפריל 2016

"אורי גדול" ספר להורים וילדים לפני ובמהלך גמילה מחיתולים!


היי חברים,
אני חברה בהמון קבוצות בפייסבוק והנושא שהכי הכי חם לקראת פסח זה "גמילה מחיתולים"
כולם רוצים לגמול את הילדים שלהם בחופשת פסח, הרשת מוצפת בשאלות :
איך מתחילים? האם הילד/ה מוכנים? האם להתחיל עם סיר? האם ישר בשירותים?
כאמא ל-4 בנות (ש2 מהן גמולות) אני חייבת לתת לכם עצה: תתחילו רק כשהילד מוכן ובשל לא לפני,
מניסיון,אל תנסו לגמול וללחוץ גמילה כשהוא לא זה לא יוביל לשום מקום רק לתסכול שלכם ולתסכול של הילד.
כשהילד מוכן תהליך הגמילה קצר (הרבה יותר מהר ממה שציפיתם ).

אני רוצה להמליץ לכם על ספר מיוחד שעוזר ומלווה בתהליך הגמילה:" אורי גדול" של אפרת קידר  
הספר הוא לא עוד ספר גמילה, הוא ספר גמילה עכשיוי.
הספר מספר על אורי ילד בן שנתיים שהוריו מציעים לו להגמל מחיתולים.
הם מביאים לו מתנה (לא סיר חחחח ) והוא לא מבין מה זה :)


הספר מספר ומלווה את התהליך עד לשלב הסופי של גמילה בלילה .
אפילו הגננת מוזכרת בספר.....
(איזה כייף שיש גננות מפרגנות ותומכות שעוברות ועוזרות בתהליך יחד איתנו)


מה עושים אם הוא פספס?


הספר מלווה באיורים של דניאל ווליך,מקסימים צבעוניים ומאד מובנים לילדים .
עוד אודות הספר :בלינק

אפרת קידר-מדריכת הורים ויועצת זוגית ומשפחתית ומומחית לגמילת פעוטות .

דבר חשוב:
גמילה צריכה לבוא עם ליווי נכון עם המון סבלנות ורגישות מצידנו .
כל הצלחה גורמת לילדים שלנו ביטחון, עצמאות ותחושת סיפוק של "הנה אני כבר גדול" אז גם אם הילד פספס
(מניסיון יש פספוסים וזה בסדר ) לא צריך לכעוס ולהתרגז קבלו את זה באהבה זה הכל תהליך ואני מבטיחה....
שזה בסוף נגמר :)

לרכישת הספר: לחצו כאן

שיהיה חג שמח ובהצלחה לכל הנגמלים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה