יום חמישי, 31 במרץ 2016

ביו 25 של "סופרהב" טיפול פרוביוטי שמקל על בעיות העיכול ומחזק את הגוף.

היי חברים,
הרבה אנשים שלוקחים ברזל סובלים מתופעות לוואי של עצירות .
כשנוטלים אנטיביוטיקה תמיד ממליצים לשלב טיפול פרוביוטי בגלל חוסר האיזון שנוצר בגוף .

יוגורט ביו מכיל 2 זנים של חיידקים פרוביוטיים והמון ממליצים לאכול אותו כדי להקל על מערכת העיכול .
אך האמצעים הטכנולוגים המאפשרים הארכת חיי מדף של מוצרי החלב לא מאפשרים לחיידרקים הפרוביוטיים לשרוד
לאורך זמן ובכך נפגעת יעילותם .

פורמולה טבעית חדשה "ביו 25" של חברת סופרהב שמכילה 11 זנים של חיידקים פרוביוטיים פטנטים ולמעלה מ-25 מיליארד חיידקים פעילים בכל כמוסה אז באמת "זה לא כוחות " :)



החיידקים עמידים בחומציות הקיבה ומסייעים לתפקוד תקין של מערכת העיכול .
כמוסה אחת כל יום עם הארוחה לתקופה ממושכת תקל על בעיות עיכול שונות:
צרבות,שלשולים,גזים נפיחות בבטן וכאבי בטן ...וגם תחזק את מערכת החיסון .

מאז הלידות יש לי כאבי בטן שאני לא מצליחה למצוא להן פתרון .
התחלתי לקחת וכבר אחרי כמה ימים חל שיפור,כאבי הבטן פחתו והרגשתי פחות כבדות בבטן .
הפורמולה טבעית ואינה מכילה סיבים ,אין צורך לשמור במקרר .

זני החיידקים הפטנטים של ביו-25
  1. ל. אסידופילוס - החיידק הנפוץ ביותר במערכת העיכול. תורם לעיכול ולספיגת רכיבי תזונה מן המזון(1), מפחית תסמינים של עיכול לא תקין כגון: עצירות, גזים ונפיחות בבטן (2), מגביר חיסוניות כנגד זיהומים במערכת העיכול(3), טיפול בשפעת(4) ובחיידק הליקובקטר פילורי (5).
  2. ב. ביפידום  - תורם לחיזוק מערכת החיסון בזמן שפעת(6), מסייע בבעיות במערכת העיכול; מקל על מצבי שלשול (7), מפחית סימפטומים של IBS- מעי רגיז(8) ומטפל בהליקובקטר פילורי (9).
  3. ל.רמנוסוס -מונע שגשוג פתוגניים במעי (10), מפחית תהליכים דלקתיים במעי(11), תורם למניעת זיהומים ופטרת בנרתיק (קנידה) (12). 
  4. ל. לקטיס - מחזק מערכת החיסון, בעיקר בזמן שפעת (14-13).
  5. ל.קאזאי - תורם לפירוק חלבון החלב- קזאין ומכאן שמו(15), מחזק את ההגנה החיסונית של הגוף(16), תורם למניעת שגשוג החיידק הליקובקטר פילורי (H Pylori) (17), מונע תופעות לוואי של שימוש באנטיביוטיקה(18) ומטפל בזיהומים פתוגניים כמו (E Coli (19.
  6. ב. ברווי - מייצר תרכובת שמשמשת כמעין "אנטיביוטיקה טבעית" התורמת לשמירה על מיקרופלורת המעיים(20), מחזק את פעילותה של מערכת החיסון(21), מסייע בתסמונת המעי הרגיז(22) ומטפל בעצירות (23).
  7. ס. תרמופילוס -תורם לעיכול קזאין(24), תורם ליצירת ציטוקינים המסייעים בוויסות פעילות מערכת החיסון(25), אצל תיקונות מקל בשלשול עקב זיהום וירוס הרוטה (26) ובשלשול בעקבות אנטיביוטיקה (27).
  8. ב. לונגום - תומך בזמן של שלשול כרוני, בחילה ומקל על התסמינים (28) ושלשול הנגרם מרוטה וירוס (29) תורם לחיזוק מערכת החיסון –לטיפול בהצטננות (30) ובאלרגיה (31).
  9. ל.פאראקזאי תורם לשמירה ושיקום רקמות המעי(33-32), מייצר כמויות גדולות של חומצה לקטית (34), מפחית תסמינים של תסמונת IBS - נפיחות, גזים, כאבי בטן, עצירות/שלשול (36-35) ומגביר את תגובת מערכת החיסון כנגד גורמים אלרגנים (37).
  10. ל. פלנטרום – קיים לרוב בצמחים, פירות וירקות. חיידק זה חיוני ליצירת מי חמצן, מחמצן חשוב(38), מעלה ספיגת ברזל (39), למניעת הישנות קנדידה בנרתיק (40), לטיפול בסימפטומים במערכת העיכול בעקבות נטילת אנטיביוטיקה(41), מפחית תסמינים של (IBS (42 .
  11. ב. אינפנטיס – קיים בעיקר אצל ילדים, מפחית מצבים דלקתיים(43), מפחית תסמינים של תסמונת המעי הרגיז(44), לטיפול בעצירות וכאבי בטן בילדים (45) ובעל פעילות נוגדת פתוגנים כגון E Coli וסלמונלה(46).

פורמולה ביו 25 משלבת מיטב מגוון ועוצמה לתחום הפרוביוטיקה ,שילוב חיידקים שונים איכותם והכמות שומרים על בריאות מערכת העיכול וכל זה רק בכמוסה אחת ביום !

בריאות טובה לכולם :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה