יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

המכנסונים של פמפרס משתדרגים :מעכשיו הם כוללים מדבקה לשימוש בתום ההחלפה :)






בקשנו , קיבלנו :)

היי חברים ,
את המכנסונים של פמפרס "לא מחתלים מלבישים " ממש כמו תחתונים ,שמבטיחים 12 שעות של יובש
ניסינו ואהבנו .

זה בא לנו בדיוק בזמן שירה שלי התחילה ללכת מאד מוקדם וכל החלפה הפכה לסיוט ,מלחמות ובכי אני היתי מנסה
לעשות את זה כמה שיותר מהר כדי לשחרר אותה .
כשפמפרס שלחו לי לנסות את המכנסונים בתוך תוכי ידעתי ששירה שלי בטוח תאהב היא ילדה שלישית שכל
הזמן מחקה את האחיות שלה (אני אמא ל-4 בנות הקטנה בת חצי שנה) ,כל דבר שהופך אותה לגדולה עושה אותה
מאושרת .
בפעם הראשונה כשהורדתי לה את החיתול בעמידה ליד המשחק שהיא שיחקה היא הסתכלה ולא הבינה ,
ואז הלבשתי לה את המכנסון היא עדין היתה בהלם .
בפעם השניה היא כבר חייכה שבאתי להוריד לה היא עזרה לי הרימה את הרגל משכה את המכנסון ועזרה לי להלביש .
מה שעבר לי בראש אחרי שהבנתי כמה זה פתר לי את בעיית המלחמות זה : "איך לא חשבו על זה קודם"
בעצם המכנסונים הפכו את חווית ההחלפה לחוויה נעימה נוחה מהירה ועכשיו עם השיר החדש גם קופצנית וכיפית !

לפמפרס חשוב מה ההורה אומר ולכן הם כל הזמן קשובים ,איך אני יודעת ?
המון הורים קנו בדקו וניסו את המכנסונים ואהבו אבל ... הרבה טענו שהחיסרון היחיד שאין מדבקות
שאפשר לסגור את המכנסון לאחר ההחלפה (כמו בחיתול רגיל).
לא עברו 3 חודשים מההשקה ופמפרס משיקים את המכנסונים עם השדרוג :
המכנסונים החדשים כוללים מדבקה המיועדת לשימוש בתום ההחלפה .















המכנסונים מגיעים עכשיו גם באריזות חיסכון חדשות :
אריזות קרטון מידה 4 -מכיל 72 מכנסונים .
אריזות קרטון מידה 5 - מכיל 64 מכנסונים .
אריזות קרטון מידה 6- מכיל 58 מכנסונים .



המכנסונים מגיעים גם באריזות גדולות :
אריזה גדולה מידה 4 מכילה 40 מכנסונים .
אריזה גדולה מידה 5 מכילה 36 מכנסונים .
אריזה גדולה מידה 6 מכילה 32 מכנסונים .


עוד להיט מבית פמפרס :
שיר ההחלפה - מה זה אומר ?
שיר ששמים לילד תוך כדי ההחלפה שמעניק חוויה לילד ולהורה ,השיר עם לחן קליט כולל אלמנטים של חזרה
על תנועות ,מלווה את הדמויות תוך ריקוד שירה ומשחק .
הילד מקשיב רוקד ושר .
עכשיו ניתן להוריד את השיר לנייד :

שירה שלי אפילו עושה את התנועות עם הטוסיק כמו בסרטון :)












מבצעים ברשת סופר פארם :
אריזת מכנסונים גדולה ב- 39.9 ש"ח
2 אריזות נשיאה ב-40 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה