יום שבת, 10 באוקטובר 2015

"על התנהגות ורגשות" סדרת ספרים חדשה לילדים .




היי חברים ,
הוצאת ספר לכל מציגה סדרת ספרים חדשה לילדים הכוללת 4 ספרים :



"אני רוצה לבד" - החשיבות של הביחד של השיתוף ,כמה זה כייף וכמה זה מספק שמשחקים יחד .











"עצוב ושמח "- הספר נותן דוגמאות למקרים שבהם הילד או הילדה נהיים עצובים ומיד אחרי זה פתרונות שגורמים להם להיות שמחים .











"אבל למה אסור לי "- הספר נותן דוגמאות לחוקים שצריך לשמור וכמה הם
 חשובים ,כמו חציית כביש ...












"מי  פוחד" - הספר מפגיש את הילדים עם הצורך להתמודדות עם הפחד ....










כל ספר שסיפרתי לנועה ומעין שלי הם הקשיבו ונתנו דוגמאות ממה שעובר עליהן .
בספר "מי פוחד" כשסיפרתי להן שרועי ורמי הלכו לישון אצל שי הם שמעו קולות וחשבו שזה אריה או טיגריס
הן צחקו ואמרו לי איך אריה ? אריות וטיגריס יש רק בספארי ...
או כשהם שמעו קולות מתוך הארון הם חשבו שזה מפלצות אז נועה שלי צחקה ואמרה מפלצות יש רק באגדות .

את הספר "אבל למה אסור לי " שמחתי לספר ואהבתי שהוא מסביר על כללים שחייבים לשמור כמו ללכת לישון בשעה שאני אומרת או כללי הזהירות שחוצים כביש לעצור להסתכל ולהקשיב .
גם כללי משחק ביחד זה משהו שחשוב תמיד אני מסבירה שצריך לקבל גם את ההפסד ולא להתעצבן לשחק בצורה הוגנת ולחכות כל אחד לתורו .

בספר "עצוב שמח" הן ישבו לידי והתחלתי לספר אבל מהר מאד הן ספרו לי הסתכלו על התמונות והבינו לבד ,הן אפילו נתנו דוגמאות אחת לשניה למקרים שבהם נשבר להן משהו  או הלך לאבוד משחק מסוים והן היו עצובות ואז כשאבא הדביק להן  ושמצאו את מה שאבד כמה הן שמחו  .

בספר "אני רוצה לבד" כל הזמן נועה דאגה להגיד למעין את רואה צריך לשחק יחד זה הרבה יותר כייף ,בספר חוזרים הרבה על המילה שיתוף וכמה שזה חשוב .

הסיפורים כתובים בצורה קלילה ומובנת לילדים ומלווים באיורים צבעוניים שממחישים את הסיטואציה .
בסוף כל ספר יש 4 תמונות שקשורות לנושא בו עוסק הספר בלי מילים שנותנים לילד להסתכל להבין ולספר את הסיפור מנקודת מבטו ,כל ילד ומה שהוא בוחר לראות להרגיש ולספר .

את הספר כתבה : סו גריבס
מחיר 58 ש"ח
ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות ובאתר :
http://www.bookme.co.il/index.aspx

בעזרת הספרים הילדים נחשפים בהתמודדויות עם רגשות שונים .
הילדים מקשיבים לסיפור נהנים ומשתפים פעולה ,מומלץ !!!!

קריאה מהנה :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה