יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

תלתלי הקסם של ענבר ...


היי חברים ,
חבל שהספר לא נכתב לפני כמה שנים כשאני היתי הילדה המתולתלת שהיתה צריכה את החיזוק הזה .
הספר החזיר אותי כמה שנים טובות אחורה כשהיתי קטנה ומתולתלת ולא אהבתי יותר נכון שנאתי את הטיפול
בתלתלים שלי ,לא אהבתי להסתרק תמיד כאב לי וגם אני הגעתי למצב של קשרים כואבים .
כל מתולתל יוכל להתחבר ולהבין את עולמה של ענבר .

היום כשאני אמא ל-4 בנות אומנם השיער שלהן לא מתולתל כמו שלי אבל גם להן אין שיער חלק .
שאני מכניסה אותן לאמבטיה כמובן חופפת עם סרקל שמפו+מרכך כדי להקל על החפיפה ואחר כך על הסירוק
עדין הן מנסות להעביר זמן עד לסירוק כי הן לא אוהבות .
לקרוא להן את הספר תלתלי הקסם של ענבר אהבתי כיפליים גם כי אני מאד התחברתי וגם הן .
כשישבנו לקרוא הן הקשיבו בהתענינות גם הן כל הזמן חשבו שנסיכות ופיות הן רק עם שיער חלק ...
כשהגענו לחלק שבו לענבר יש מסרק ורוד מיוחד לתלתלים הן רצו לקנות בדיוק את אותו מסרק .
כמובן שהלכנו יום למחרת לקנות



שענבר ספרה על הקשרים שהיו לה הן אמרו לי "זה באמת כואב "
ואז הגענו לחלק שהגננת שרה שגם לה יש תלתלים אמרה לענבר :
שאנשים עם תלתלים הם מאד מיוחדים כי בכל תלתל שוכן קסם עם המון הפתעות טובות בפנים ....
הן שמחו והתלהבו ומאז הן אוהבות את השיער שלהן יותר ,אוהבות להסתרק ומאמינות :
שבכל תלתל ושערה יש קסם שרק ילדות מיוחדות שנולדו עם תלתלים על הראש יכולות לראות .

"זה קסם שקיים רק באגדות
ואצל ילדות שאוהבות נסיכות ופיות ...."

את הספר כתבה ליאת רמתי נבון שבעצם גם היא התמודדה עם התלתלים שהיתה קטנה וכיום היא מתמודדת
עם אתגר הסרוק המתיש של 2 בנותיה המתולתלות ענבר וצליל .
האיורים של עירית עזרא ,מקוריים וססגוניים ומפיחים חיים בסיפור .

"קסם גדול שטמון בהם בפנים "
מומלץ , קריאה מהנה :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה