יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

Bookface- מזכרת לכל החיים !!!



היי חברים ,
מחפשים מתנה מקורית?מיוחדת וייחודית?מתנה מפתיעה ?
מתנה לילדי הגן ?מתנה לילד שלכם?מתנת סוף שנה?

Bookface -ספר אישי !!
מה זה אומר ? ספר שבו הילד שלו אתם נותנים את המתנה הוא הגיבור של הסיפור.

איך זה עובד?
בוחרים סיפור - יש סיפורים לבנות ויש סיפורים לבנים .
                    יש בחירה מתוך כמה ספרים לדוגמא: ספר יום הולדת ,ספר איך להתגבר על חלום רע,ספר ללימוד                             אנגלית ספר הילדה הכי מיוחדת בעולם (אני בחרתי את זה למעין שלי) ועוד ...










מעלים תמונה - תמונת פרצוף של הילד שבשבילו המתנה מכוונים את הפרצוף לפי ההוראות לתוך האליפסה
                   ויש אפשרות אפילו לשחק עם הנקודות כדי שזה יהיה מדויק ויפה .


הספר מוכן - בוחרים כריכה שרוצים, מוסיפים הקדשה אם רוצים ,משלוח והספר בדרך ....

כשמעין שלי קיבלה את הספר היא הופתעה שהיא ראתה את עצמה בכל דף ,הסתכלתי עליה והיא היתה בעננים
וישר בקשה שאני אקריא לה .
זאת מתנה לכל החיים גם עכשיו כשהם קטנים וגם כשיהיו גדולים ,הם יהנו מהחויה להזכר ולראות
את עצמם כשהיו קטנים .
כל הסיפורים מקסימים עם איורים יפים מוסר השכל ועצם זה שהתמונה של הילד מופיעה בכל דף
גורם לו לאושר וגאוה .
מתאים לגילאי 1-10
מעין כל ערב מבקשת שאנחנו נקרא לה את ה"ספר שלי" ככה היא קוראת לו .

עכשיו במחיר מבצע ומשתלם.

פרטים נוספים ,שאלות ותמיכה :
במייל bookface@bookface.co.il
בדף הפייסבוק: בוקפייס bookface
בטלפון: 077-5413020

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה