יום ראשון, 26 ביולי 2015

עוץ לי גוץ לי - קניתי דרך הקבוצה StayUp2date וחסכתי כסף !!


היי חברים ,
את הסיפור עוץ לי גוץ לי כולכם מכירים אז עכשיו בקאמרי :
עוץ לי גוץ לי -מחזמר בשירים וחרוזים לילדים ולכל המשפחה .
סיפור המחזמר בקצרה רק לרענן את זכרונכם indecision
טוחן עני שרוצה לחתן את בתו עם המלך מספר לו שהיא מסוגלת להפוך קש לזהב .
המלך שזקוק לעזרה כדי למלא את קופת הממלכה קופץ על המציאה .
לעזרת בת הטוחן מופיע גמד שהופך את כל הקש לזהב אבל בתמורה לעזרה ,הוא מבקש לקבל את בנה הבכור
והיא מצידה מסכימה .
אבל כשהוא בא לבקש שתמלא את הבטחתה היא מתחננת שיוותר לה והוא מוכן אם רק תדע מהו שמו .
נזכרתם ????

אבל בעצם את הפוסט הזה אני מפרסמת כדי לספר לכם איך קניתי כרטיסים במחיר מצויין .
אני חברה בקבוצה StayUp2date וראיתי פרסום על המחזמר שאם יש 15 קונים ,
נוכל לקנות כרטיס ב60 ש"ח ו...
אם יהיו מעל 40 קונים אז המחיר ירד ל-55 ש"ח ונקבל כסף מזומן חזרה .
(כרטיס עולה 160 ש"ח)
ישר קפצתי על המציאה קניתי ב-60 וכמובן שהתחלתי לשתף את החברים כדי להגדיל את כמות הקונים .


אחרי ששיתפתי חיכיתי לראות האם נוספו עוד קונים ,אתם שואלים את עצמכם איך יודעים ?
אל תדאגו אתם מקבלים מייל וSMS שמודיע על הצטרפותם של חברים נוספים והודעה על החזר
כסף לכרטיס האשראי שלכם .

גאוני לא ???



עכשיו תוכלו למצוא בקבוצה מבצע לארגונית מרהיבה לחדר הילדים בצבע ורוד או כחול


והמבצע :
מחיר רגיל 219 ש"ח
ל-2 קונים 209 ש"ח
ל-7 קונים 199 ש"ח
אהבתם?רוצים ? קדימה תקנו תשתפו ואם תגיעו ל7 קונים תקבלו כסף בחזרה .

אני מצרפת לכם לינק לפוסט שהעליתי על הקבוצה StayUp2date -
קבוצת צרכנות שחוסכת לנו כסף וזמן .


תהנו ....



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה