יום שישי, 15 במאי 2015

בקבוק נטורל מזכוכית של אוונט - הכי טבעי , הכי קרוב להנקה ....



היי חברים ,
כל מי שמכיר אותי יודע שמאז שהפכתי אמא אני דואגת לבנות שלי כמו לביאה .
כבר אחרי הלידה דואגת לשאוב להם חלב אם ( ניסיתי אין ספור פעמים להניק אך ללא הצלחה ) לא מוותרת
לעצמי למרות שקשה לי ( במיוחד עכשיו שילדתי את הבת הרביעית )  יודעת כמה שזה חשוב ולכן ב3 הבנות הראשונות שאבתי בין 7-10 חודשים !!!!
המזל שלי שמצאתי את המשאבה שעשתה ועושה לי חיים קלים יותר , המשאבה של אוונט ,משאבה ידנית מעולה
שהקלה עלי ונותנת לי את הכוחות להמשיך לשאוב ולא להפסיק .
מצרפת לינק לפוסט שכתבתי לפני כמה חודשים על המשאבה -  כל מי שרוצה להניק ולא יכולה חובה לקרוא :
מאז נועה שלי אני משתמשת בבקבוקי אוונט וכל הזמן הם מפתיעים אותי מחדש עם ההתפתחות שלהם והדאגה
לנו ההורים לחיים קלים יותר ולילות שקטים יותר .



אוונט השיקו בקבוק אוונט נטורל מזכוכית מחוסמת בדרגת ניקיון רפואי .

הבקבוק עשוי מזכוכית בורוסיליקאט מחוסמת תוצרת צרפת , הזכוכית בטוחה ועמידה לשימוש אינה נשרטת ואינה סופחת ריחות .



הבקבוק ניתן לסטרליזציה בכל האמצעים ללא חשש מפגיעה בעמידות החומר .
הבקבוק עומד בפני שינויי טמפרטורה , ניתן לאחסון בקירור ובהקפאה ולהדחה במדיח ללא חשש מדפורמציות .
הבקבוק ידידותי לסביבה וניתן למחזור .
כשהילד מתחיל ללמוד לאכול לבד ניתן לעבור לבקבוק אוונט נטורל זהה שעשוי מפוליפרופילן  נטול BPA.



הפטמה של הבקבוק היא פטמת סיליקון שמעוצבת כפטמת שד בעלת "עלי כותרת" בחלקה הפנימי להגברת הגמישות ומניעת קריסת הפטמה .
בפטמה יש 2 שסתומים מובנים אשר מאפשרים הכנסת אויר לתוך הבקבוק בלבד ולא לבטן של הילד ,
וכך מבטיחים הזנה רצופה ללא בליעת אויר וללא נזילות .
והכי חשוב מניעת גזים ( אין אמא שלא יודעת כמה קשה להרגיע תינוק שסובל מגזים ) !!!!





הבקבוק קל לניקוי בגלל שהוא מכיל 3 חלקים בלבד וגם פתח רחב שמקל על הניקיון .
הבקבוק החדש מושק בנפח 120 מ"ל עם פטמת ניובורן .
לכל מי ששואבת .... הבקבוק מתחבר למשאבה וניתן לשאוב ישירות לתוכו מה שמקל עלי מאד .













אוונט - הכי טבעי ,הכי קרוב להנקה .... לא יכלו למצוא הגדרה טובה יותר :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה