יום שישי, 17 באפריל 2015

פסטרמה זוגלובק - כשאוכלים טוב מרגישים טוב !!!



היי חברים , קיימים ארבעה טיפוסים שנבדלים באופן הכנת הכריך שלהם :

  1. הכריך של המשקיען 
  2. הכריך של הפדנט
  3. הכריך של הממהר
  4. הכריך של שוחר הבריאות 


כמובן שישר שייכתי את עצמי לטיפוס הממהר אבל ....
גיליתי שאני אומנם טיפוס ממהר אבל בשילוב עם הטיפוס המשקיע
בעלי ביקש שאני אכין לו כריך פסטרמה לעבודה ,
מצאתי את עצמי מכינה חביתה מושקעת עם בצל ושום ...
הכנתי לו כריך עם חביתה מיונז מעל פסטרמה צלויה על לבנים מעל חסה טריה ועגבניה וזיתים בצד .
אז הפתעתי את עצמי חבל על הזמן .
וגם מצאתי תשובה לגבי השילוב שלי
מצד אחד כשאני מכינה לעצמי אני הטיפוס הממהר אבל כשאני מכינה לבנות או לבעלי
מסתבר שאני הטיפוס המשקיע .



קצת על פסטרמה : 
פסטרמה היא אחד המרכיבים הפופלארים והאהובים בכריך הישראלי .
אם תחליפו כריך אחד עם פרוסת גבינה צהובה בכריך עם 2 פרוסות פסטרמה מידי יום חסכתם 315 קלוריות בשבוע .
אם תחליפו כריך חביתה בכריך עם 2 פרוסות פסטרמה מידי יום חסכתם 420 קלוריות בשבוע .

היתרונות של הפסטרמה :
דלה בשומן - 1%-2% שומן
עשירה בחלבון
עשויה מנתחי הודו מובחרים



זוגלובק - כשאוכלים טוב מרגישים טוב .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה