יום ראשון, 29 במרץ 2015

OLIA של גרנייה -צבע שיער קבוע ללא אמוניה !!!



כמעט כולן צובעות את השיער גם בשביל סתם שינוי וגם לכסות שיער לבן .
כולן גם יודעות שלצבוע את השיער כרוך בתוצאות לא כל כך נעימות ובריאות ,
הריח החזק של האמוניה וכמה שהוא לא בריא , הקרקפת שמגרדת ומציקה לאחר הצביעה היובש שהצבע עושה לשיער .
אבל ... אנחנו ממשיכות לצבוע כי זה יפה !!!!
אז זהו בגרנייה חשבו על פתרון של צבע קבוע ללא אמוניה !!!



OLIA - צבע ללא אמוניה , מבוסס על טכנולוגיה חדשנית בתחום צבעי השיער , ריכוז גבוה של שמנים ( 60%)
בקרם הצבע .
השמנים מסייעים להחדרת פיגמנט הצבע ללב השערה וכך מאפשרים צביעה מבלי לפתוח את הקשקשת .
כשצובעים בצבע עם אמוניה , האמוניה פותחת את הקשקשת ומאפשרת לפיגמנט לחדור לסיב השערה ,
בסיום התהליך הקשקשת אינה נסגרת ואינה חוזרת למצבה הטבעי מה שגורם לבעיית היובש לגירודים
לחוסר הברק והחיספוס .
ב OLIA הקשקשת נשארת סגורה והשיער רך יותר מבריק ובריא יותר .
ערכת הצביעה OLIA מתאימה לכל אישה מעל גיל 16 , נוחה וקלה לשימוש .
בסדרה קימים 25 גוונים אופנתיים מהבלונד הבהיר החומים ועד לשחור העמוק .
ערכת הצביעה מכילה :
בקבוק קרם מפתח המכיל 6% חמצן .
שפורפרת קרם צבע .
מסכה לאחר הצבע לברק ומגע של משי
זוג כפפות
הוראות שימוש .

ישר אני שואלת את עצמי : " מה הוא עושה ? איך הוא עובד ? האם הוא נותן תוצאה טובה ???"
אז בדקתי ....
אני חייבת לציין - אני בהיריון ולכן צבע ללא אמוניה זה משהו שמשמח אותי וחיכיתי לראות את התוצאה ....

בחרתי בצבע חום מהוגני גוון 5.5








מרחתי את הצבע , אין יותר מאושרת ממני שלא היה את הריח החזק של האמוניה והקרקפת לא שיגעה אותי מגירודים
לאחר השטיפה :
צבע השיער אחיד ,כיסוי מלא של השיער הלבן  כשאני נגעתי בשיער השיער היה רך יותר ולא יבש ...
גם התחושה של הקרקפת היתה רגועה ולא היו גירודים ועיקצוצים .

אני מצרפת הטבה שמעניקה מחיר מיוחד לרכישה + משלוח חינם :

בעוד שבועיים אני יעדכן מה מצב השיער והצבע ... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה