יום שני, 8 במאי 2017

מגבוני האגיס החדשים לחיים קלים ונוחים יותר!!!





היי חברים,
דברים חשובים שהופכים לנו את החיים לקלים ונוחים יותר !!!
במהלך היום בבית חשוב לי הנוחות כדי להקל על עצמי בגידול הבנות ובטיפול בשאר הדברים בבית .
כולם יודעים כמה זה קשה וכמה צריך להיות פרקטיים ולמצוא את הדברים שמקלים עלינו.
כשיוצאים מהבית לקניות לקניון או לכל מקום אחר חשוב מאד הנוחות ולא פחות חשוב זה לשמור על סטייל .
בתיק שלי תמיד תמצאו מגבונים ( לא משנה עם איזה תיק אני ) , משטח החתלה האגיס - שאני תמיד מחליפה עליו הוא נוח דק ושומר על היגיינה ....
אם יש מישהו שאני רוצה לפגוש ולהודות לו זה ממציא המגבונים😂 הוא גאון !!!
המגבונים האהובים עלי הם מגבוני האגיס❤ הם נעימים, ללא אלכוהול וגם המגבונים עם הבישום הם עם ריח
עדין שלא הולך איתי כל היום.

בהאגיס תמיד מפתיעים זוכרים את ה- נרתיק מדליק ומעוצב למגבונים :
בעל פתיחה ייחודית לשמירה על לחות המגבונים .
ניתן לתליה על העגלה  וניתן לשימוש חוזר .
כולם יודעים כמה מגבונים זה דבר חשוב שיהיה בתיק לא רק לתינוקות גם לגדולים וגם לנו
הנרתיק נתלה על העגלה ולכן אין צורך להוציא כל פעם מהתיק ולהחזיר , רעיון גאוני - זה נוחות .
הנרתיק מדליק וצבעוני זה סטייל.

ועכשיו קבלו את ההפתעה החדשה.....

מגבונים עם פס להדבקה על שידת ההחתלה ו.. מכיל 100 מגבונים ולא 72 כמו הרגיל!

למה זה טוב?? (אני בטוחה שאף אחד לא שואל אבל בכל זאת אסביר)
כשמחליפים חיתול לילד צריך לתפוס אותו, להוריד לו את החיתול לפתוח את חבילת המגבונים להוציא מגבונים
ואז לנגב 
אבל תמיד מסתבכים החבילה זזה או נופלת ואי אפשר לעזוב את התינוק ואם זה תינוק גדול יותר אז הוא גם זז
ולא ממש מאפשר לנו, בקיצור קשה!!!
עם המגבונים החדשים המשימה הופכת לפשוטה יותר: 
מסירים את המדבקה מאחורה ומדביקים את החבילה למשטח ההחתלה ואז מושכים מגבונים בלי בעיה👍

חייבים לנסות...אתם תעופו על זה😍
מסוג הדברים שעליהם נאמר "איך לא חשבו על זה קודם"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה