יום חמישי, 18 במאי 2017

ב"פרש קיטשן" נהנים מאוכל מצויין, נוף מהמם ושרות אדיב!




היי חברים,
מחפשים בילוי כיפי וטעים עם הילדים?
אני רוצה לשתף אתכם במקום כיפי עם אוכל טעים אוירה כיפית ונוף לים.

"פרש קיטשן" רשת מסעדות שהיא חלק מקבוצת קפה קפה מציגים תפריט חדש לילדים 4 מנות לבחירה:


  • ארוחה כמו גדולים- עם חביתה,גבינה צהובה חתוכה לקוביות, לחם, גבינה לבנה שתיה.
  • פיצה- פיצה לפי בחירה עם תוספות שאהובות עליהם.
  • טוסט- פיתה טוסט.
  • מקרוני אנד ציז.


כל הארוחות מגיעות עם ירקות חתוכים לאורך בכוס צבעונית, שתיה, מעדן והפתעות מדליקות.
אני היתי בסניף שלהם במרינה הרצליה וללכת עם 4 בנות קטנות למסעדה זה קשה אבל לא הרגשתי אותן הן היו עסוקות במנות המושקעות, מושקעות הכוונה אוכל שילדים אוהבים אבל לא רק ...מנות הילדים מגיעות עם מדבקות מגניבות של אותיות שהילדים יוכלו להכין שלט לחדר עם השם שלהם, צבעים ודפי יצירה ואפילו מעדן לקינוח.


נועה שלי בת 7 הזמינה לעצמה ארוחה כמו גדולים ומאד אהבה❤


מעין הזמינה ארוחה פיצה ורוני ומעין התלבשו על הצלחת שלי וחיסלו אותה רוצים לדעת מה זה היה? 
ספגטי ברוטב שמנת פטריות !!!! בחיים הן לא אכלו ככה כלום😂 (מצרפת תמונה שצילמתי בהתלהבות שלי).






מאד אהבתי את הירקות החתוכים שמקבלים בכוס ליד כי הבנות שלי בסלט לא נוגעות.
אני בטוחה שמי שתכנן השקיע וחשב על הקונספט הזה יש לו ילדים כי הוא חשב על הכל וידע בדיוק איך ילדים חושבים, 
מה הם רוצים ואוהבים ואיך הם יהנו וישבו ליד השולחן בכייף.
היחס שקיבלנו היה אדיב ונעים שזה חשוב לא פחות מהאוכל.
אני רק אציין שגם אני ודני נהננו מהאוכל והמשקאות שהזמנו (מהספגטי רק טעמנו חחח) 😋




ל"פרש קיטשן" יש 11 סניפים: 5 בתל אביב (נמל תל אביב,לונדון מינסטור, בן יהודה,בזל ושוסטר), 
2 בירושלים (מתחם התחנה וממילא), הרצליה,חיפה, ראש העין ובילו.
המסעדה במרינה מתאימה לדתיים ולשומרים כי היא כשרה לא פתוחים בשבת 
יום שישי משעה 7:30-16:00
שבת מצאת השבת עד 3:00 לפנות בוקר.

ממליצה מאד להגיע👍






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה