יום שבת, 29 באוקטובר 2016

"בייבי ביס" צעד ראשון לתזונה בריאה!





היי חברים,
אנחנו מתחתנים ומחכים בציפיה להביא ילדים לעולם, סוחבים אותם 9 חודשים עוברים בדיקות (חלקן קלות חלקן פחות) עוברים צירים כואבים בלידה או ניתוח קיסרי וברגע שהם יוצאים מתחילה הדאגה האינסופית לגבי הכל...
תזונה נכונה זה הרגל חשוב שאנחנו מעניקים לבייבי שלנו.
בבייבי ביס שומרים על כל הערכים שהטבע העניק למזון ומעבירים אותם בדרך כמו שהטבע יצר אותם,כל זה על מנת
להבטיח לתינוק שלנו "התחלה טובה לתזונה נכונה"

בייבי ביס אין אמא שלא מכירה את זה:)

הוא חטיף אורז אפוי לתינוקות ופעוטות מזין ובריא שמותאם לשלבי ההתפתחות של התינוק.
בעל מרקם הנמס בפה (אני בדקתי:) ) אינו מלכלך ומגיע בצורה שמתאימה לאחיזה של התינוק.
מתאים מגיל 6 חודשים.
מגיע במבחר טעמים אהובים:
גזר,טבעי,ירקות ובננה.
באריזה 24 יחידות, באריזות זוגיות לשמירה על הטריות (תסמכו עליי ברגע שפתחתן אריזת זוג זה יגמר )
יתרונות תזונתיים :
עשוי אורז,ללא גלוטן, דל בשומן,ללא כולסטרול,ללא שומן טרנס ואינו מכיל חומרים משמרים.
רך וקל לנגיסה (נמס בפה), נארז מיד לאחר האפיה.
אידאלי לטיפוח הרגלי אכילה לתינוק.


אני גיליתי את הבייבי ביס כבר בנועה הגדולה שלי שהיום בת 6 וחצי היא הכי אהבה את הטבעי
(היום היא אוהבת את הירקות והגזר הכי הרבה....תמיד חייבת לגנוב אחד כשאני נותנת לרוני:) )
אני זוכרת שעם נועה פחדתי לתת מגיל 6 חודשים (תסמונת הילד הראשון :) ) אבל למעין שירה ורוני נתתי בלי פחד.
רוני היא הקטנה(בת שנה)כשאני נותנת לה אז כולן רוצות (שירה בת שנתיים וחצי,מעין בת 5 ונועה)
אצלי תמיד תמצאו בייבי ביס בתיק ואף פעם לא אריזה אחת כי לכל מקום שאני לוקחת את זה תמיד יהיו ילדים
שיבואו לקבל אחד:)
אני נותנת בייבי ביס כנשנוש בין הארוחות,בגינה בעגלה.

בייבי ביס כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף ,חתם סופר והרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן 14.90 (אריזה של 50 גרם)

ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

נחת מהקטנטנים ובריאות טובה :)

3 תגובות: