יום שבת, 29 באוקטובר 2016

"טומי טיפי"מפנקת אחת מכם במארז סופר שווה לקראת תערוכת בייבילנד 2016 !!!





היי חברים,
תערוכת בייבילנד מתקרבת וטומי טיפי "הכי טבעי כמו אמא" מפנק אחת מכם במארז סופר שווה עד הבית!!!
המארז כולל:

מארז רפידות הנקה
לרפידות ההנקה שכבת לחות מיוחדת שהופכת את הרפידות לרפידות עם כושר ספיגה מעולה.
הן כוללות בטנה רכה לשמירה על יובש ונוחות העור(אין עקצוצים וגירודים)
כל רפידה ארוזה באריזה אישית להייגנה מירבית וכוללת סקוצ' הנצמד לחזיה ומונע תזוזה (מניסיון זה באמת לא זז)
הרפידה דקה ולכן לא מורגשת ולא נראית לעין.
מוצר חובה לכל אישה שמניקה ולכן מומלץ לרכוש ולקחת בתיק לידה.
מחיר לצרכן 54.90 ש"ח

מארז מיכלים לחלב שאוב
4 מכלים 60 מ"ל לאחסון חלב אם.
מניחים את המיכל בתוך בקבוק מהסדרה "הכי טבעי כמו אמא" ושואבים ישירות למיכל.
מוצר מעולה, שכל מניקה תאהב.
מחיר לצרכן 39.90 ש"ח

בקבוק טומי טיפי מסדרת הדגל "הכי טבעי כמו אמא"
בקבוק ללא ביספנול A, הסדרה מחקה את התחושה והגמישות של שד האם.
עם הבקבוקים של טומי טיפי תוכלו לשלב הנקה מבלי לפחד שהתינוק התרגל ולא ירצה לינוק יותר.

מה עליכם לעשות? פשוט...
תייגו חברה בהיריון או אחרי לידה שתשמח להתפנק במארז המשתלם ואנחנו כבר נדאג לכל השאר:)
(התיוג צריך להיעשות בתוך הפוסט, למטה איפה שכתוב תגובה)

תערוכת בייבילנד-התערוכה להורים ולהורים שבדרך.


מחירים אטרקטיבים במיוחד למגוון מוצרים לבייבי שלנו וחידושים של מיטב המותגים הגדולים כגון:
Pampers,Tommee tippee,Oral-B,Mommy Care, הנסיך הקטן, לורה סוויסרה Laura ,
שילב, BBK ב.ב קשרים, ergobaby,food appeal ,ד"ר פישר,LEGO ועוד.....
התערוכה מתקיימת בתאריכים 8-10/11 בגני התערוכה ימים שלישי-חמישי
בביתן 2 בין השעות 10:00-22:00
כל מי שנרשמת דרך האתר מקבלת תיק מהודר בשווי 89 ש"ח שמכיל:
מטרנה אקסטרא קייר תחליב חלב TO-GO 150 גרם
מטרנה דייסה 200 גרם
האגיס אקסטרה קייר חיתולים אריזה של 8 יחידות
מגבוני אוונט אריזה של 15 יחידות
לייף ביביז אריזת 2 חיתולים
קרם החתלה קלנדולה לעור רגיש 100 גרם
סבוקלם אינוביישן BB קרם מייק אפ לכיסוי מושלם למיצוק העור והגנה מהשמש SPF35
בובת דובי רכה ונעימה בגודל 22 ס"מ
נסטלה מולטי ציריוס 375 גרם

למחזיקי כרטיס לייף סטייל ניתן לרכוש כרטיס משפחתי הכולל זוג+2 ילדים (גילאי 0-12)
ב-40 ש"ח בלבד.
התערוכה נגישה לבעלי מוגבלויות.

מיקי כוכבת הילדים במופע מוזיקלי תרקיד את הקטנים (הופעה ביום)

לפרטים נוספים והרשמה באתר בייבילנד


104 תגובות:

  1. מיה כחלון דוד אשמח לקבל את המארז המפנק

    השבמחק
  2. Ksenia korotin,ילדה כבר ואני בחודש הקרוב תאומות

    השבמחק
  3. אני ילדתי ממש לפני שבועיים ואשמח לקבל את הערכה.

    השבמחק
  4. מגלי שיאר אמורה ללדת החודש וגיואנה נדם ילדה רק לפני 3 חודשים תודה!

    השבמחק
  5. אני יכולה לתייג את עצמי.. אני ילדתי לפני ארבע חודשים.. ואשמח לערכה הזאת הקטני נכנס השבוע למעון.. ואם לא אז איך מתייגים?

    השבמחק
  6. שלי דרעי בחודש שביעי, אני ילדתי לפני חודש וחצי מניקה ואשמח לקבל את האריזה. תודה רבה

    השבמחק
  7. אסנת בוארון , מירי שפירא
    וכמובן אני אשמח אביבית דיין

    השבמחק
  8. נופר עיוואן
    שרה עיוואן

    השבמחק
  9. Reut assulin Dahari ואני שתינו אחרי לידה ונשמח למכרז תודה!

    השבמחק
  10. Shiran deri ילדתי ב22/10 נסיכה ונשמח לקבל את המארז

    השבמחק
  11. Shiran deri ילדתי ב22/10 נסיכה ונשמח לקבל את המארז

    השבמחק
  12. Sapir Asiag Gitlin פייסבוק
    Sapirasiag@gmail.com

    השבמחק
  13. Sapir Asiag Gitlin פייסבוק
    Sapirasiag@gmail.com

    השבמחק
  14. Hagit ben abu
    וכמובן שגם אני רוצה

    השבמחק
  15. חודש שישי, אשמח לקבל מארז
    Hani Paz

    השבמחק
  16. צפוייה ללדת בקרוב, אשמח לקבל את המארז Ilanka machalo ugorits

    השבמחק
  17. לא מצליחה לתייג פה.. אשמח לקבל את הערכה

    השבמחק
  18. אשמח או אני שילדתי לפני חמישה חודשים ומניקה במלוא המרץ :)
    או לאחותי elinor attias sasi שילדץי לפני כשלושה חודשים

    השבמחק
  19. אשמח או אני שילדתי לפני חמישה חודשים ומניקה במלוא המרץ :)
    או לאחותי elinor attias sasi שילדץי לפני כשלושה חודשים

    השבמחק
  20. ואו איזה מתנה שווה, אני צריכה ללדת עוד ממש מעט היתי שמחה לקבל מתנה כזאת של טומי טיפי
    תודה��

    השבמחק
  21. אני בהריון ראשון בריא אחריי הרבה תלאות והפלאות. אשמח לערכה המושלמת☺

    השבמחק
  22. ילדתי לפני חודש אשמח לקבל

    השבמחק
  23. ילדתי בתאריך 08/08/2016 ואחריי שניסינו כבר הכל להקלה עם הגזים נשמח לקבל ולנסות את הבקבוקים.

    השבמחק
  24. אמנם לא תיוג של חברה, אך אני בחודש שמיני, אשמח לקבל את המארז :)

    השבמחק
  25. אני בהיריון ואשמח לקבל את המארז :)

    השבמחק
  26. Alexis Hilu ילדתי ב23/10 אשמח לקבל המייל שלי alexist0045@gmail.com
    ויש עוד 2 חברות שילדו עכשיו rotem maserano
    Sivav elyahu zigdon
    ועוד חברה שתדיע עם תינוקת Natali Sahar Boyevich

    השבמחק
  27. לא מצליחה לתייג אשמח גם

    השבמחק
  28. גם אני רוצה בבקשה :) ילדתי לפני חודש נסיך מתוק ומניקה אז יהיה לי מושלם!

    השבמחק
  29. אני מעוניינת צריכה ללדת בקרוב

    השבמחק
  30. סיגל נצר, אמורה ללדת במאי. חנית בן שטרית, אמורה ללדת בינואר. קרינה פלמן, אמורה ללדת בינואר.אני ילדתי לפני 5 חודשים ואשמח ךקבל את הערכה.

    השבמחק
  31. zisi570@gmail.com זיסי פריד
    ילדה לפני חודש בן רביעי

    השבמחק
  32. צפויה ללדת בקרוב (06.12), ילד ראשון.
    אשמח לקבל את הערכה.
    @בטי דואק

    השבמחק
    תשובות
    1. צפויה ללדת בקרוב (06.12), ילד ראשון.
      אשמח לקבל את הערכה.
      @בטי דואק

      מחק
  33. צפויה ללדת בקרוב (06.12), ילד ראשון.
    אשמח לקבל את הערכה.
    @בטי דואק

    השבמחק
  34. shimrit volkov aviv
    תאריך משוער ללילדה 28.3.2017

    השבמחק
  35. אחרי לידה :) תשמח לקבל

    @tseela kahana

    השבמחק
  36. אני רוצה לנסות אני בהריון ראשון ואני ישמח לקבל

    השבמחק
  37. אשמח לקבל מארז טומי טיפי ...אשתי בהריון מירב ושרון גרשון

    השבמחק
  38. אני רוצה לתייג את הילה נגר שילדה בן והיום יש ברית.
    את מירי זנטי שילדה בת לפני שבוע וחצי ואת אביטל עובדיה שילדה בת לפני חודש וחצי. שלושתם מניקות ואני גאה כל כך בהן!

    השבמחק
  39. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  40. Betty naftali-hamama. צפויה ללדת במרץ 2017
    אשמח לקבל את הערכה לכבוד הלידה

    השבמחק
  41. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  42. @limor shahar
    https://www.facebook.com/limormam8

    צפויה ללדת בפברואר

    השבמחק
  43. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  44. @rinat borenshtein
    @yael tempelhof
    שמי מיכל רסניק טביבי

    השבמחק
  45. @rinat borenshtein
    @yael tempelhof
    שמי מיכל רסניק טביבי

    השבמחק
  46. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  47. ילדתי לפני חצי שנה ושוב בהיריון סוף חודש רביעי
    אשמח למתנה 🙄🙄🙄🙄

    השבמחק
  48. חברה שלי ילדה היוםםםםם 😍😍😍
    Lee elbaz

    השבמחק
  49. חברה שלי ילדה היוםםםםם 😍😍😍
    Lee elbaz

    השבמחק
  50. אשמח לתייג את עצמי, אני אמורה ללדת בעוד חודש ב"ב
    אשמח לקבל את המתנה ��

    השבמחק
  51. אשמח לקבל מכם מתנת לידה �� לפני כחודש ילדתי נסיכה מדהימה - עלמא אור שלי ❤

    השבמחק
  52. אשמח להעניק מתנה לאחייניתי המדהימה - לני אור ❤, אשר חוגגת חמישה חודשים מלאים אושר ושמחה בחיק הוריה המקסימים.

    השבמחק
  53. אשמח להעניק מתנת לידה לגיסתי היקרה;ליבנת ❤

    השבמחק
  54. צריכה ללדת עוד שלוש שבועות אשמח לקבל

    השבמחק
  55. אני צריכה ללדת עוד שבועיים. ממש אשמח לקבל את המתנה!)))

    השבמחק
  56. Hodaya amira אחותי המהממת שצריכה ללדת , לידה ראשונה

    ואני שילדתי לפני 4 חודשים

    השבמחק
  57. תאריך משוער ללידה במרץ בעזרת השם. אשמח למארז של טומי טיפי

    השבמחק
  58. תאריך משוער ללידה במרץ בעזרת השם. אשמח למארז של טומי טיפי

    השבמחק
  59. אשמח לפנק את התינוק שלי
    תודה רבה!

    השבמחק
  60. היי אשמח לקבל (-: אני בשבוע 30 ויש לי תינוק בן 10 חודשים והשתמשנו רק בטעמי טיפים בשבילו. שירלי בנגיאת-יוסוב

    השבמחק
    תשובות
    1. טומי טיפי כמובן ולא טעמי טיפים (תיקון השגיאות...)

      מחק
  61. אורלי לוי וגם אני בעצמי אמורות ללדת בפברןאר בעה

    השבמחק
  62. אורלי לוי וגם אני בעצמי אמורות ללדת בפברןאר בעה

    השבמחק
  63. Hadas Mashiah# אחרי לידה.. תינוק בן חודש

    השבמחק
  64. @חיים וצביה קרול
    ילדה נסיך קטן לא מזמן ,הכי מגיע לה

    השבמחק
  65. בטי חבני ילדה לפני חודש בערך

    השבמחק
  66. @kerenkaykov בהריון מתקדם ותשמח לקבל את המארז -קרן קיקוב ( וגם אני ,אנחנו בהפרש של כמה ימים,חברות טובות מאוד )

    השבמחק
  67. בת דודתי שבהריון פנינה איסמאילוב :)
    מילי לוין וכמובן שגם אני אשמח יאנה כהן.
    @מילי לוין @pninaismailove @yanacohen

    השבמחק
  68. חברה שילדה יומיים אחרי בחודש ספטמבר, את בנה יונתן המתוק... אין לה פייס, שמה טל רז.
    היא תשמח מאוד להנות מערכה של טומי טיפי

    השבמחק
  69. אחותי מירב בניאן תשמח מאוד לקבל את המארז

    השבמחק
  70. אני אמא טרייה לתינוקת ומתייגת חברה טובה שגם לה נולדה בת אחרי המתנה ארוכה Shiran Sabag

    השבמחק
  71. אשמח לקבל מארז שבוע 4

    השבמחק