יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

"לא קוראים לי איזבלה"


היי חברים ,
הילדים שלנו אוהבים לדמיין ולחלום .
כמה פעמים קראתי לנועה שלי כדי לבקש ממנה משהו או לספר לה משהו והיא עונה לי :
אני לא נועה אני .... ,כל הזמן משהו אחר פעם היא אמא פעם היא הגננת פעם היא מורה ופעם היא תינוקת ....
אותו הדבר עם מעין הן כל הזמן אוהבות להחליף דמויות .

הספר "לא קוראים לי איזבלה" הוא בדיוק הספר על החלפת דמויות .
איזבלה היא ילדה סקרנית שכל פעם מדמיינת שהיא מישהי אחרת .
היא בוחרת להיות כל פעם (מהבוקר עד הערב ) אשה אחרת שעשתה היסטוריה ובסוף הערב היא חוזרת להיות איזבלה .
הספר הוכתר לרב מכר עולמי .
את הספר כתבה גניפר פוסברי.
יהודה אטלס תרגם את הספר לעברית .
איורים מיק ליטווין
הספר מדגיש את היכולת שניתן להפוך בדמיון לכל דמות שנרצה ,מה שנבחר .

הדמויות שאיזבלה בחרה להיות הם נשים שעשו היסטוריה ברחבי העולם :
האסטרונאוטית סאלי ריד -אמריקאית ראשונה שטסה לחלל
אנני אוקלי -ידועה כשולפת מהירה וצלפית מעולה
רוזה פרקס-פעילה בתנועה לזכויות האזרח בארה"ב
מארי קירי-מדענית חלוצה בחקר הרדיואקטיביות
אליזבת בלקול-הראשונה שלמדה בבית ספר לרפואה והפכה לרופאה מוסמכת

הנשים האלה מעניקות לאיזבלה שיעור חשוב על ערכה ויכולתה 

בסוף הספר מפורט על כל אשה עם תמונה שלה .
מחיר 58 ש"ח
ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות ובאתר :

קריאה מהנה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה