יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

אנחנו שואלים מיכל עונה ....."הורים מה השאלה !? "-ספר חדש של מיכל דליות



היי חברים ,
גידול ילדים זה לא פשוט .
כהורים אנחנו נתקלים כל יום בבעיות עם הילדים מגיל 0 וכמו שאמא שלי אומרת עד אין קץ (גם שהם גדולים).
אנחנו מתחילים לבדוק ולשאול למה הוא עושה ככה ?מה צריך לענות לו ?לתת מוצץ או לא? להתחיל גמילה או לא?
בוכה בגן בימים הראשונים לקחת ?להשאיר? איזה עונש לתת ?בוכה כשלא מקבל משהו ,להתייחס או לא??
בקיצור ,כל הורה מבין בדיוק על מה אני מדברת .

את מיכל דליות אני לא צריכה להכיר לכם ,ראינו אותה על מסך הטלויזיה בתוכנית סופר נני ואצל כל אחד
עברה מחשבה :לו רק יכלה לבוא אלינו לתת לנו תשובות עצות וטיפים לגידול הילדים שלנו .


אין ילדים רעים זהו הספר הראשון שלה .











לאורך השנים מיכל נשאלה אין ספור שאלות להתמודדות עם ילדים .
בספר הורים מה השאלה!? תמצאו 293 שאלות שהופנו למיכל ואת התשובות שהשיבה .
בספר עשרה נושאים ,כל נושא והשאלות שמתייחסות אליו .
הספר מספק לנו ההורים תשובות למצבים נקודתיים .














לפני מספר חודשים פתחתי קבוצה בפייס שנקראת "חשוב שכל הורה ידע"
קבוצה שבה אנחנו ההורים משתפים סודות טיפים המלצות עצות מבצעים ותרופות סבתא
לגידול ילדים בדרך קלה ונוחה יותר .
מוזמנים להצטרף : https://www.facebook.com/groups/781344525218649/?ref=bookmarks

כאמא ל-4 בנות קטנות אני מאמינה שטיפ מנצח תרופת סבתא שעזרה פלאים מבצע מצויין שמצאתם או כל עזרה
חשוב מאד להעביר אותה להורים חדשים וותיקים כדי שכולנו נהנה מהידע הזה ונוכל לגדל את הילדים
הכי קל שאפשר .
ידע =כוח .

אני מאד אוהבת את האתר של מיכל דליות בפייס ואפילו משתמשת בהגיגים שלה בקבוצה .
אני מודה לה על זה שהיא משתפת אותנו בידע שלה ובניסיון זה מקל ועוזר .
תודה מיכל !!!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה