יום שני, 23 במרץ 2015

ענקית הלקים הבינלאומית OPI משיקה מ-ה-פ-כ-ה - לק עמיד עד 10 ימים !!!



הודעה מרעישה ומפתיעה לכל אוהבות הלק ...( רובן בעצם :) )
Infinite Shine - סדרת לקים חדשה מבית OPI העולמית :
לק עמיד עד 10 ימים , מבריק כמו ג'ל ונמרח כמו לק .
בסדרת Infinite Shine  קיימים 30 צבעים וגוונים של מניקור מושלם עם אפקט של חיוניות,הברקה ועמידות ,
ללא צורך בתיקונים עד 10 ימים .

כדי לקבל תוצאה מושלמת זוהרת ומבריקה יש לבצע 3 שלבים :
  1. PRIME- מריחת שכבת פריימר ששומרת על הציפורן ומונעת את הכתמתה .
  2. מריחת הלק - מריחת הלק בצורה אחידה וחלקה .
  3. GLOSS- מריחת שכבת כיסוי שנותנת לציפורן את הברק האינטנסיבי העמיד , הגלוס מייבש ומקשה את שכבת הלק יחד עם שכבת הבסיס וכך גורם להיצמדות החומרים באופן מושלם עמידות וללא התקלפות .
     


כאמא ל-3 בנות והרביעית בדרך מאד קשה לי לשמור על לק בציפורניים ובדרך כלל אני פשוט מוותרת ,
לא מורחת לק והאמת שאין יותר נשי מלק בציפורניים ...זה סקסי זה יפה וזה מוסיף .
כולנו יודעות שלק מחזיק מעמד גג יומיים שלושה ( עם כל העבודות שלנו בבית ועם הילדים ) מתקלף מהר מאד ...
אז כששמעתי על המהפכה החלטתי לנסות והלכתי לבדוק במה מדובר :
הלכתי  למכון פרנצ'י בדיסנצ'יק 7 צהלה תל אביב , בחרתי לק ורוד מהמם ( בכוונה בחרתי צבע עדין כי מניסיון שלי אחרי יום יומיים כבר מתחיל להיות קילופים אז לפחות שלא יהיה בולט ) ,
פינקו אותי ויצאתי לדרך ... ציפייה לראות כמה זמן מחזיק מעמד הלק ????












אני מציינת שאני קצת יותר מקשה מאחרות כי אני עם 3 תינוקות ,כל היום רוחצת בקבוקים ושוטפת כלים :)
כעבור שבוע ימים :
הלק הפתיע חוץ מהזרת שטיפה התקלפה למעלה שאר האצבעות נשארו עם לק בצורה מושלמת , אני מאד
שמחתי כי היה לי שבוע של שקט שלא נגעתי בציפורניים ועכשיו אני יכולה להגיד בוודאות שאני לא אזניח
את הציפורניים אני אמרח לק פעם בשבוע !!!!!
שבוע הבא אני אלך על אדום כי אחרי הטסט שעשיתי ( הורוד שמרחו לי לבדיקה ) אני יכולה להתפרע .....


OPI מיובאת על ידי חברת " ברייסון שיווק " .
הלקים איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן .
המרקם מושלם ונוח למריחה , מברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי .
סדרת הלקיםInfinite Shine מוצעת לטיפול במכונים מובחרים ברחבי הארץ .

חג שמח בנות ...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה