יום שבת, 15 בדצמבר 2018

קציצות דגים(דג טוב) ברוטב לימון, שום והרבה ירוק!






היי חברים,
דני ביקש ממני הרבה פעמים להכין לו קציצות דגים לשבת, תמיד התחמקתי (אני טובה בלהכין חריימה חריף ועסיסי
ואמא שלי בכלל מאסטרית בזה) והיתי מתחילה לזרוק רעיונות נכין קוסקוס, מפרום, חריימה, שניצילים...
זה תמיד עבד 😉
כשגיליתי את "דג טוב" סדרה חדשה של עוף טוב, דגים קופאים מוכנים לאכילה החלטתי לעשות מעשה!!!
הכנתי רוטב פגז זרקתי את הקציצות המוכנות והגשתי לדני על אורז לבן (תראו בתמונה איזה צילחות מהמם👇)
תיכף ארשום לכם את המתכון לרוטב.






מאז ניסינו עוד מוצרים מהסדרה:
מקלוני דג בציפוי צ'יפס שהכנסתי לתנור והגשתי עם סלט וטחינה ליד (הבנות אהבו את זה).
נתחי פילה אמנון מצופה (עשויים 100% נתח פילה שלם)


אני מאד אוהבת את החיים הקלים להכין ארוחה טעימה בקלי קלות.

הסדרה כוללת עוד 3 מוצרים: פילה אמנון מצופה, מקלוני דג בציפוי צ'ילי בטעם חריף מעודן (אני חייבת לנסות)
וקציצות דגים נורווגיות, מכילות סלומון.

ועכשיו קבלו מתכון מעולה לרוטב לימון שום והרבה ירוקים שתלקקו את האצבעות😋
מצרכים:
3 כפות שמן זית
בצל קצוץ
4-5 שיני שום קצוצות
חצי חבילה פטרוזיליה
נענע (10 עלים)
סלרי (2 גבעולים עם עלים אפשר לשים רק עלים אני שמתי גם גבעולים)
כל הירוקים קצוצים.
מיץ מלימון אחד
2 כוסות מים רותחים
תבלינים: מלח, פלפל וכורכום.
אופן הכנה:
בסיר רחב שמים 3 כפות שמן זית מטגנים את הבצ עד שהוא שקוף מוסיפים שום ונותנים לזה 2 דקות.
מוסיפים את הירוק ומערבבים את התבלינים והלימון, ממשיכים לערבב מוסיפים מים ונותנים לרתיחה.
שמים את הקציצות דגים מחכים לעוד רתיחה וממשיכים בבישול איטי חצי שעה.

שיהיה בתיאבון!!!

ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות.
כשרות פרווה, כשר למהדרין בהשגחת הרב אד אוירבך, אב"ד טבריה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה