יום שבת, 24 בנובמבר 2018

"טפטפים קולדי" משחה המקלה על תופעות הצינון והשיעול!






היי חברים,
הגענו לתקופת הצינון... תקופה שבה שומעים ילדים משתעלים וכמעט לכולם יש נזלת 😓
אני זוכרת שהיתי קטנה אמא שלי היתה מורחת לנו שמן חם (לא רותח) או עראק על החזה והגב כדי להקל עלינו.
וכמוה גם אני עושה זאת לבנות שלי וככה עובר לילה שקט ורגוע!
עוד משהו שאני עושה כשהבנות משתעלות- אני מטפטפת טיפה אחת של שמנים ארומטיים בקצה הכרית וזה כמו קסם
משתיק את השיעולים, למוצר קוראים "טפטפים שמנים לרענון הנשימה" של "כצט" 💥

ל"כצט" יש סדרה מיוחדת לפעוטות ותינוקות "טפטפים" היא מתאימה לפעוטות מגיל 3 חודשים.
כולכם מכירים את "טפטפים מגבונים רכים לאף" שממש מקלים במקרה של הצטננות ומונעים אודם וכאב.
"טפטפים אפג'ל" ג'ל עדין להקלה מיידית על יובש ואדמומיות סביב האף.

ועכשיו מצטרף מוצר חדש (זה שחשב על הרעיון בטוח קיבל טיפול כמוני עם עראק כשהיה משתעל😉)
"טפטפים קולדי" משחה למריחה על חזה, גב וצוואר!!!



משחה המקלה בתופעות של צינון ושיעול מכילה שילוב של שמני אקליפטוס, מנטה, חוחובה בתוספת ויטמין E
ואלוורה.
שמן מנטה מטהר את הנשימה ועוזר מעולה במקרים של נזלת, שמן אקליפטוס טוב למערכת הנשימה מקל במקרים
של גודש ושיעול יבש, סינוסיטים, ברונכיט כרוני ואסטמה.

המשחה מתאימה לשימוש כבר מגיל 3 חודשים.
המשחה מגיעה בקופסא מעוצבת שהילדים יאהבו ❤





מחיר מומלץ לצרכן 39.90 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים ללא צורך במרשם רופא.

שיהיה חורף חם ובריא 😍

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה