יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

זה בדיוק המבצע להכיר את מוצרי האיפור לעיניים של גאיה!!!




היי חברים,
עם עיניים אני לא מתעסקת!
אני דואגת לטפל בהן עם המוצרים הטובים ביותר... מוצרי טיפוח ומוצרי איפור!

זוכרים שסיפרתי לכם על GAYA ?
GAYA קוסמטיקס ... אם אתם לא מכירים אתם חייבים להכיר!!! כי זה הכי טוב לעור הפנים 👍
עם מוצרי הטיפוח והאיפור של גאיה אנחנו מטפחים ודואגים לעור שלנו להשאר צעיר לאורך זמן, העור מקבל לחות
ושומר על גמישות.
כל מוצרי הטיפוח מועשרים ברכיבים טבעיים שעושים טוב לעור שלנו ומכילים ויטמינים, מינרלים, שמנים וצמחים.

לגאיה איפור מינרלי עשוי 100% רכיבים טבעיים, נטול כימיקלים פארבנים וחומרי בישום!!!
כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית היפואלרגניים וידידותיים לסביבה.
אף מוצר לא נוסה על בעלי חיים.
מאושרים ע"י משרד הבריאות.

המוצרים מתאימים לכל סוגי העור גם לבעלי עור רגיש במיוחד.


ועכשיו.... גאיה במבצע שווה עד ה- 20/10 💥💥💥 מגוון מוצרי עיניים 👀 ב-49 ש"ח בלבד!!!
המוצרים במבצע: מסקרה, מסיר איפור, צלליות (דחוסה, מינרלית, אפויה) כולל צלליות לגבות ומברשת לצללית.    זה בדיוק הזמן למי שלא מכירה להכיר ולנסות את האיפור 👍






ניתן לרכוש בסניפים או באתר
אסור לפספס את זה!!!

חייבת להמליץ על צללית לגבות PR06 שאני משתמשת עם גוון טבעי שבשום מצב לא ירגישו ששמתם.
המסיר איפור מסיר את האיפור בצורה ייסודית ומהירה (עם מעט מאד חומר על צמר גפן).
מכיל ויטמינים ותמציות צמחים (קמומיל, ויטמין E ועוד..) ולכן מומלץ גם למי שסובלת מעיניים רגישות.

אני מאוהבת ❤במייק אפ שלהם הם מכינים ומגוונים אותו במקום (אחרי התאמה אישית לצבע העור שלך) ובעזרת
מברשת קבוקי (כך היא נקראת) הפיזור אחיד והעור מהמם 💥
המייק אפ מכיל: פודרה,קונסילר,מייק אפ ומסנן קרינה טבעי.
אני שמה את הסומק המינרלי ותאמינו לי אני לא צריכה איפור יותר מזה (קצת אודם וזהו)

השבוע ביקרתי בקניון אילון וחידשתי את המלאי שלי 😉 השרות אדיב ומקצועי ותמיד אני יוצאת מרוצה!
ועוד הפתעה... סדנת איפור מתנה בתיאום מראש 😍





עם GAYA נראיים טוב ויותר חשוב גם מרגישים טוב ודואגים לעור הפנים!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה