יום חמישי, 31 במאי 2018

NOVOKID נותנים לכינים מכה בשיטה הירוקה !!!





היי חברים,
איכסססס....אם יש משהו שאני ממש נגעלת ממנו זה כינים (ייצור דוחה קטן ומגעיל)😒
אני לא מתפלא שזו אחת מ-10 המכות זה באמת מכה 👊
וכשיש 4 בנות עם שיער ארוך בבית זה בעייתי הסיכוי להדבק בכינים הוא גדול וזה לא משנה כמה אני דואגת
לאסוף להן את השיער לשים רוזמרין הכינים מוצאות את הדרך להכנס.
הפחד הגדול שלי זה ההודעות בוואטצ אפ ובמיילים: "הכינה נחמה חזרה"
אני ישר מכינה את עצמי נפשית לסרט של הטיפול (צעקות,בכי והמון מאמץ) וכמובן שאני עושה לכולן.
ואז אחרי חודש ולפעמים פחות שוב אותו ניגון ... הכינה נחמה חזרה 😡

אני זוכרת כשהיתי קטנה את כל הריחות של מה שאמא שלי היתה מורחת לנו על הראש....
מפליא שנשאר לי שערות בכלל😡
היום כשאני הולכת לרכוש אני מחפשת ודואגת בראש ובראשונה שהמוצר יהיה טבעי.

אני רוצה לספר לכם על מכשיר חדשני 💥
נובוקיד NOVOKID מכשיר רב פעמי להשמדת ומניעת כינים וביצי כינים!!!


מה מיוחד בו?
למכשיר מחברים קפסולה, החומר הפעיל בקפסולות כולל תערובות 100% טבעיות של חומצת חומץ ורוזמרין
ממקור צמחי, ללא חומרים כימיים, חומרי הדברה או סיליקון והוא....אינו שמנוני (בניגוד לכל החומרים שמרססים
ואז בשביל להוריד את השמן מהשיער צריך לחפוף 100 פעם)
טיפול קל, קצר, יבש ומהיר- 10 דקות בלבד!
למי שיש שיער ארוך  כמו נועה ומעין שלי מומלץ לעשות שוב את הטיפול לאחר 24 שעות ואחר כך טיפול מניעתי
אחת לשבוע.
המכשיר נבדק ואושר לשימוש ע"י משרד הבריאות וכן קיבל אישור CE של האיחוד האירופי.
3 שנות אחריות !!!

איך משתמשים בנובוקיד?
בערכה שרוכשים: כרגע מחיר מיוחד בסופר פארם לערכה 249 ש"ח (מחיר השקה)
הערכה כוללת: מכשיר רב פעמי, כובע נובוקיד, ו4 קפסולות
שלב ראשון
חובשים כובע של נובוקיד- דואגים להכניס את כל השיער בפנים והגומיה הלבנה צריכה להיות מסביב
כשהאוזניים בפנים.
שלב שני
מחברים את הקפסולה לכובע מצד אחד ולמכשיר מצד שני
שלב שלישי
מפעילים (נדלקת נורה ירוקה) למשך 10 דקות, הילד/ה יכול לשחק, לראות טלויזיה תוך כדי.
וזהו....
הכינים קיבלו מכה 👊
אין צורך בחפיפה לאחר הטיפול (טיפול יבש).


אני מצרפת לכם סרטון הדגמה 👇


תמליצו ותספרו לכל האמהות! יחד נוכל לשים סוף למכה המרגיזה הזו 👍


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה