יום שבת, 30 בדצמבר 2017

"הבלאגן של הדס" ספר מקסים על ילדה עם הפרעת קשב וריכוז!





היי חברים,

"הבלאגן של הדס" או בעצם כל אחד יכול לקרוא בשמו של הילד שלו....


למשל "הבלאגן של מעין" (מעין שלי) ❤
ספר של הדס גניס-פרי
איורים של מיכל רון, איורים קלילים בדיוק כמו שילדים מדמיינים.
כל הורה מתמודד עם הפרעת קשב וריכוז עם ילדיו, יש ילדים שקשה להם יותר ויש פחות.
אני התאהבתי בספר פשוט קראתי אותו בהתחלה עם עצמי וממש הרגשתי חיבור.
בספר מסופר על ילדה בשם הדס שכל החדר שלה מבולגן אבל היא ממש לט חושבת שהוא מבולגן היא מצליחה
למצוא הכל ככה כמו שהוא נראה.
לבית הספר היא הולכת ותמיד שוכחת משהו היא היתה רוצה ש....

"עצמתי את העיניים
ודימיינתי לי בית ספר משלם
שבו יש מגלשות מים ובאמצע ים
הילדים מצחקקים, קופצים ומשחקים
ובהפסקה המורה מחלקת קרטיבים"......

לפני שנה נועה שלי עלתה לכיתה א' ולה היתה הסתגלות קלה אבל השנה מעין שלי עלתה לא' ואיתה הכל שונה
לה יותר קשה היא ילדה מקסימה ומאד משתדלת אבל עדין קשה לה.
היא מאד רוצה להצליח ...
בספר הדס מציעה פתרון 💬 מקסים ויצירתי שמתאים לכל הילדים:
מחברת מיוחדת
מלאה בחיוכים ואהבה
שכל ילד בה ירשום את המקצועות שהוא הכי אוהב, את החלום שלו ומה כדאי לו לעשות על מנת לא לשכוח
כלום ולהצליח!!!

ספר מיוחד ומומלץ במיוחד שמתאים לכל הילדים ובכל גיל 💥


"הבלגן של הדס" מאת: הדס גניס-פרי. איורים: מיכל רון. הוצאת הספרים "ספרי צמרת", 24 עמודים. 
מחיר לצרכן  48 ₪. 
ניתן להשיג בכל חנויות הספרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה