יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

הפיצה הטעימה של דומינו'ס אבל...ללא גלוטן !!!






היי חברים,
צליאק ...ללא גלוטן..... פעם לא ידעתי כלום על זה וגם לא היתי צריכה אבל,
לפני שנה מאיה הבת של גיסתי שסבלה המון מכאבי בטן קשים ולא מוסברים לאחר סדרת בדיקות מקיפות
אבחנו שהיא צליאקית!
מהיום אסור פיצות (וואי כמה שהיא אהבה ❤) זה הדבר היחיד שהיה לה קשה לקבל 😢

כשהיא מגיעה אלינו אני דואגת לה לחטיפים ללא גלוטן (אני לא אשכח איך היא הסבירה לי שדוריטוס זה ללא גלוטן).
אפילו פיצות ניסיתי לקנות ולהזמין של כל מיני חברות אבל היא לא אהבה (מיותר לציין שהבנות שלי ישר צעקו
אמא זה לא פיצה ...זה לא טעים אפילו שניסיתי להגיד להן שרק למאיה הזמנתי ללא גלוטן ולהן רגיל 😖 עלו עלי)

הבנות שלי מאד אוהבות פיצה דומינו'ס ואני תמיד מזמינה דרך האפליקציה ומה גיליתי???
רשת דומינו'ס פיצה משיקה ומרחיבה את התפריט "פיצה ללא גלוטן"
כשמאיה הגיעה אלינו השבוע החלטתי להפתיע אותה והזמנתי את הפיצה החדשה שאלתי את כולן איזה תוספת?
הן ענו זיתים, הזמנתי דרך האפליקציה ואמרתי כרגיל שרק למאיה הזמנתי ללא גלוטן ולכולן רגיל.
הפיצה הגיעה מהר מהרגיל מסתבר שפתחו סניף חדש בהרצליה פיתוח 😉
הפיצה מגיעה מרובעת ולא עגולה שמתי בצלחות ונתתי לבנות וחיכיתי לתגובות 👀
תקשיבו זה פעם ראשונה שמאיה אכלה 2 משולשים (משולשים שחותכים ממרובע חחחח) ואמרה שהיה לה טעים.
והבנות שלי אכלו ולא שאלו או תחקרו לגבי הללא גלוטן (סימן טוב אני חושבת)



אני גם טעמתי כי היתי סקרנית ומה שאני חושבת שהם הצליחו לעשות פיצה שהכי קרובה לרגילה
ועל זה מגיע להם שאפו 👍

הבצק של הפיצה למי ששואל ורוצה לדעת מכיל: עמילן טפיוקה, עמילן תירס וקמח סויה.
הקהל הטבעוני יכול להזמין את אותה הפיצה בגרסה הטבעונית!

מחיר הפיצה עכשיו במבצע לרגל ההשקה:
משפחתית ללא גלוטן + 2 תוספות  74.90 ש"ח
2 משפחתיות ללא גלוטן + 2 תוספות  110.90 ש"ח

שיהיה בתיאבון 😋



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה