יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

"MINI ME" שילוב מנצח של עיצוב מדליק וטעם עשיר ואיכותי :)





היי חברים,
רובכם כבר מכירים אותי 😍
אני רוית אמא ל-4 בנות מקסימות: נועה(בת 7 וחצי) מעין(בת 6 )שירה (בת 3 וחצי) ורוני (בת שנתיים ו3 חודשים)!
הבנות הן האהבה הכי גדולה שלי ויש לי עוד אהבה ❤ אהבה מסוג אחר ....
אני לא מוותרת על קפה (בוקר, בוהרים, צהרים, בין הערביים, ערב ולילה) !!
הזמן שלי עם הקפה הוא זמן לעצמי: למחשבות💬, לתכנונים, לרוגע ומנוחה! 
אני לא חייבת משהו ליד הקפה,אבל לא תשמעו אותי מסרבת 😉

יש רגע בבוקר שאני מצפה לו כל יום 👀
הרגע שדני מפזר את הבנות בגנים ובבתי הספר (אני מארגנת לו אחת אחת והוא מפזר)
ואז שקט ... מתישבת לי עם כוס קפה ונהנית מכל לגימה.
גם בפגישות שלי במשך היום אני תמיד עוצרת לקפה בבית קפה או קובעת פגישות שם!

ראש השנה בפתח (האמת הוא כבר כאן) וכולם מתארגנים עם מתנות לחג אז אתחיל בזה שאני את ה- מתנה המושלמת בשבילי קיבלתי 💥!!!!


MINI ME של NESCAFE-מכונה אוטומטית קטנה ושובבה שמכינה קפה מושלם בקלות ובלי בלאגן.

תמיד רציתי מכונת קפה אבל לא יכולתי לסבול את המחשבה של הלכלוך וההתעסקות כל פעם שמכינים קפה ולכן ויתרתי.
אבל זהו....
מהיום יש מכונת קפה שהיא גם מעוצבת מדליק 💣 וגם מכינה קפה טעים (אתם חייבים לטעום כדי להבין)😋
שילוב מנצח של הקפה המשובח NESCAFE והטכנולוגיה של De'Longhi.

אני שוקלת להעביר את הפגישות שלי לבית 😃
NESCAFE Dolce Gusto משיק 2  מהדורות קפה מיוחדות וטעימות במיוחד:
  • לאטה מקיאטו קרמל
  • לאטה מקיאטו וניל

את הקפה מכינים עם קפסולות בקלי קלות (אין צורך לעבור דוקטורט בשביל זה) מצרפת סרטון הכנה של קפה לאטה מקיאטו קרמל, הוא יוצא בשלושה צבעים מהממים ואין צורך להוסיף סוכר.


הכנת המקיאטו קרמל ווניל נעשית ע"י שימוש ב-2 קפסולות, קפסולת חלב וקפסולת אספרסו.
קפסולת האספרסו משלבת 4 סוגי מובחרים של פולי ערביקה ורובוסטה, בינהם פולים קולומביאנים פירותיים ופולים ברזילאיים במרקם חלק.



100 ₪ מתנה לרכישת קפסולות בהזמנת מכונה ממגוון מכונות הקפה עד 30/9.
ניתן להשיג את מכונות הקפה גם ברשתות החשמל והמזון.

אני מצרפת לכם מתכון טעים שלימד אותנו אביעד פורמן:
זה השולחן שחיכה לנו :


נתחיל מקצפת לזילוף בטעמים
מערבבים ליטר שמנת עם 50 גרם מחית טעם (תות, פיסטוק, שוקולד או מוקה)
מכינים ומעבירים לסיפון שאיתו מזלפים על המשקה.

בראוניז לקישוט על הקצפת שמוסיף גם יופי וגם טעם👍
300 גרם שוקולד מריר איכותי
150 גרם חמאה
70 גרם אבקת סוכר
רבע כפית מלח
3 ביצים
120 גרם קמח
10 גרם אבקת אפיה
ממיסים את השוקולד עם החמאה, מוסיפים ביצים לתערובת ומערבבים עם החומרים היבשים
משטחים על תבנית אפיה ואופים כ-15 דקות על 170 מעלות.
מקררים וחותכים לקוביות (רצוי קטנות)

בצק סבלה בראטון (אנחנו הנחנו עיגול על הכוס ומעל זילפנו יצא מושלם)
225 גרם קמח לבן
150 גרם אבקת סוכר
150 גרם חמאה
70 גרם חלמונים
12 גרם אבקת אפיה
5 גרם מלח
לעבד את כל החומרים במיקסר עם וו גיטרה, כשמתאחד מוסיפים חלמונים בהדרגה, מכניסים למקרר לשעה.
מרדדים ואופים עד להזהבה 160 מעלות כ-10 דקות.
קורצים בעזרת רינג לגודל הרצוי.

גנאש קרמל מלוח
חצי ליטר שמנת מתוקה
200 גרם שוקולד לבן
300 גרם שוקולד חלב
מלח ים לפי הטעם
100 גרם סוכר לבן
מכינים קרמל יבש מהסוכר ובינתיים מחממים את השמנת, כשהקרמל מוכן מכבים אותו בעזרת השמנת החמה ויוצקים על השוקולד הלבן והחלב מאחדים בעזרת בלנדר מוט ואז מוסיפים מלח ים לפי הטעם שרוצים.

ההרכבה פשוטה ....
מכינים כוס קפה לאטה מקיאטו קרמל מעל שמים עיגול סבלה ומעליו מזלפים קצפת מוקה
על הקצפת אפשר לשפוך קרמל מלוח ולזרוק קוביות בראוניז.
כמובן שאני הכנתי לפי ההנחיות וזה מה שיצא:
אני פיזרתי גם קצת פיסטוק מעל :)




חג שמח ושנה מתוקה 💕
COFFEE, ANYONE  ???😉

MINI ME דברים טובים באים באריזות קטנות 💫





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה