יום שבת, 1 ביולי 2017

הנחות והטבות לאטרקציות השוות של הקיץ: ממלכת הדינוזאורים ו Ice Peaks !!!




היי חברים,

קיץ 2017 ההנחות וההטבות באטרקציות הכי שוות של הקיץ! 

הקיץ מגיע ואיתו שלל פעילויות וסדנאות, הופעות של כוכבי הילדים, פסטיבלים תערוכות, וסרטים חדשים, 
לכן כדאי מאד לשים לב למבצעים וההנחות  בתכנון הפעילות שלנו.
תכנון מראש ובירור מקדים של ההטבות השונות יכול לחסוך לנו מאות שקלים!

מה מציעים  וכמה יעלה לנו?

ממלכת הדינוזאורים  בנמל תל אביב

  2-31 באוגוסט 2017  - האנגר 11
         

תערוכת הדינוזאורים המופלאה, מגיעה אלינו באוגוסט היישר מדרום אמריקה, עם עשרות דינוזאורים בגודל אמתי (עד 7 מטר גובה), נושמים זזים ומשמיעים קולות. הדינוזאורים יוצגו על פני שטח ענק של  3000 מ"ר באווירת היערות והמדבריות-הסביבה בה הם חיו, כך שניתן יהיה להתרשם מעוצמתה של החיה החזקה, והמרתקת. המבקרים בתערוכה ייהנו ממסע בזמן, שיחזיר אותם כ- 240 מיליון שנה אחורה, לחזות בחיים ובסביבה הטבעית בה נתגלו הדינוזאורים לראשונה, עד להכחדתם מעל פני כדור הארץ לפני 60 מיליון שנה ולקבל הסברים על מגוון סוגי הדינוזאורים וההבדלים ביניהם! 
בתערוכה יוקם אזור אינטראקטיבי לכל המשפחה בו יתאפשר לרכב על גורי דינוזאורים, לטפס על חבלים, להצטלם עם דינוזאורים, לצייר, לצבוע ולשחק ב"להיות ארכיאולוגים" תוך חפירה וחיפוש העתקי מאובנים.
מחיר מלא בקופות האירוע: 85₪ 
מחיר במכירה מוקדמת: 75₪ 
אנו מציעים גם חבילות משפחתיות במחיר מוזל של בין 60-65₪ לכרטיס (ברכישה של לפחות 3 כרטיסים): משפחתי ל-הורה ו-2 ילדים – 195 ₪, 65 שקל לכרטיס. משפחתי ל-4 בני משפחה ויותר – 240 ₪ , 60 שקל לכרטיס.
לפירוט המלא של ההנחות ולהזמנות כרטיסים: http://www.dinos.co.il/  טלפון 035446999   *ילד מגיל שלוש מחויב בכרטיס, התערוכה לא פתוחה בשבת.



Ice Peaks היכל הקרח של ישראל, חולון


משטח החלקה חצי אולימפי, המאפשר לכולם ליהנות מחוויית החלקה מקצועית. יולי אוגוסט 2017
        

הקיץ בורחים מהחום והלחות למרחבי הקרח הקרירים של Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון. היכל הקרח של ישראל מציע משטח החלקה חצי אולימפי, המשמש במהלך היום לאימוני קבוצות הוקי קרח ומחליקים אמנותיים, ובשעות אחר הצהריים והערב הופך לממלכה של בילוי, ספורט וחוויה. זה המקום לגלות את האקסטרים שבהחלקה על הקרח, לבלות יום בכיף עם ילדים בתנועה או לקחת את החברים לערב כיף על הקרח - כל מי שיודע להחליק על גלגליות ורולר בליידס יכול! המלווים לבילוי במתחם, הכניסה שלכם ללא תשלום.

כניסה למבוגר (45 דקות) - 65 ₪ בלבד.
הטבות 1+1 למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל. כניסה כפולה 110 ₪. 300 ₪ לסדנת החלקה של 5 מפגשים 10%הנחה לבן משפחה נוסף. כרטיסיית 10 כניסות 585 ש"ח
שעות פתיחה ופרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il 03-5323008
אינסטגרם ופייסבוק: "Ice Peaks"*העלייה על משטח ההחלקה עד שעה לפני הסגירה




חופש כיפי ובטוח ❤


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה