יום שבת, 8 ביולי 2017

פתרונות מ"בית תותחני" למראה נקי ושטוח במטבח!!





היי חברים,
אני אוהבת שהשיש שלי במטבח נקי ובלי בלאגן, זה לא אומר שאני לא מבשלת או אופה כי אני ממש כן😍
מי שמכיר אותי וחבר שלי בפייס רואה ויודע כמה אני אוהבת את המטבח❤
יש לי מטבח גדול וארוך ועשיתי שקעים אבל אף פעם לא מספיק ולפעמים השקע הפנוי רחוק לי מידי,
אני בטוחה שכמוני יש עוד המון שנתקעו בלי שקע חשמל למוצר שרצו לחבר כמו: מיקסר,טוסטר,להטעין טלפון,
מכונות קפה, פלטה ועוד... מה שאנחנו עושים במצב כזה או מוציאים מכשיר אחר (שהוא גם שימושי 😐) או
מחברים כבל מאריך עם כמה שקעים שגורם לבלאגן על השיש ותופס מלא מקום (זה מה שקורה אצלי ראו תמונה)
לי זה מציק בעין 👀



חברת "תותחני אינווסטמנט" מציגה מערכת שקעים נשלפת ממשטח העבודה במטבח או באי.

מערכת שקעים שאף אחד לא יודע או רואה שהיא שם חוץ ממך 😊
בלחיצת כפתור היא עולה וניתן לחבר מה שרוצים/צריכים סיימתם? דוחפים פנימה בלחיצה.
המערכת בגימור מפואר ודקורטיבי שמתאים לצבע ולגימור של משטח העבודה מגיע בצבעים:
אלומיניום מוברש, ניקל, שחור או לבן וקיים ב-3 דגמים:
מערכת שקעים בשילוב תאורת לד כחולה, ללא תאורה ומערכת שקעים שטוחה מסתובבת.


עוד מוצר גאוני ופרקטי שאתם חייבים להכיר מ"בית תותחני"

Ergo-Master מיכל אשפה מובנה.

ידוע שבעולם המודרני מייצרים יותר אשפה מאי פעם ובמטבח עם כל הבישולים אנחנו פותחים דלת (שם נמצא הפח)
או זורקים לפח שעומד במטבח על הרצפה ותופס מקום (לי אין פח על הרצפה לא יכולה אצלי הפח בתוך ארון)
כל הזמן.
פח בהתקנה שטוחה של WESCO נותן פיתרון אידיאלי פרקטי ונוח במטבח.
כמעט לכולנו יש פינה מתה במטבח אז זהו היא כבר לא מתה אתם יכולים למקם שם את המיכל אשפה.
ידית המיכל שקועה ומאפשרת לשים עליה סיר בשעת הצורך.
הפח אטום טבעת גומי רכה מקיפה אותו בשיפוע כלפי המרכז כך שניתן להשליך פסולת אורגנית רטובה ממשטח העבודה ישר למיכל.
המיכל עשוי פלסטיק בקוטר 28 ס"מ ובקיבולת 13 ליטר.



ניתן להשיג ב"בית תותחני" ברחוב אליהו איתן 24 ראשל"צ.
טלפון לתיאום 03-9513378

כי המטבח הוא המקום שאנחנו מבלים בו רוב הזמן 👍

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה