יום שני, 10 ביולי 2017

ברא צמחים משיקה את ה"קרנביוטיק"!




היי חברים,
הרבה אנשים (נשים וגברים) סובלים מדלקות בדרכי השתן וזה כואב תאמינו לי זה צורב דוקר ושורף תמיד שזה קורה לי אני נזכרת בסרט גרין מייל שטום הנקס סבל מכאבי תופת.
כדי לטפל בזה אני ישר רצה לסופר וקונה מיץ חמוציות שלוקח לו שנים לעזור אבל באותו רגע אני רק רוצה שהכאב ייעלם.
אם המצב חמור מקבלים מרשם לאנטיביוטיקה.

חברת "ברא צמחים" משיקה פיתוח חדש תוצרת כחול לבן של תמצית חמוציות פטנטית בשילוב פרוביוטיקה ייעודית: "קרנביוטיק"

תכשיר חמוציות שמבוסס על שילוב ייחודי של שני רכיבים משלימים:
CRANMAX קרנמקס-
מיצוי חמוציות מרוכז במיוחד בעל טכנולוגיה פטנטית להעצמת הספיגה של רכיבי הפרי.
SYNBIO-
סינביו בעל הרכב הזנים הייחודי שנחקרו מדעית בהקשר של השפעתם הסינרגטית על הבריאות האינטימית.

שרון קוצר- הרבליסט קליני ומנהל מחקר ופיתוח בחברת "ברא צמחים" אומר:

בבדיקת מעבדה נמצאו זני החיידקים הפרוביוטים ב"קרנביוטיק" כבעלי עמידות בפני סוגים רבים של אנטיביוטיקה, ועל כן ניתן ואף מומלץ לנטול את המוצר בזמן טיפול אנטיביוטי בכדי לשמור על מאזן חיידקים ידידותיים תקין.

לרכישה וקבלת 30 ש"ח הנחה "ברא צמחים" - חנות מקוונת און ליין




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה