יום רביעי, 14 ביוני 2017

ל-"ראש שקט" מ...כינים !!!





היי חברים,
אם יש משהו שאני ממש נגעלת ממנו זה כינים (ייצור דוחה קטן ומגעיל)😒
אני לא מתפלא שזו אחת מ-10 המכות זה באמת מכה 👊
וכשיש 4 בנות עם שיער ארוך בבית זה בעייתי הסיכוי להדבק בכינים הוא גדול וזה לא משנה כמה אני דואגת
לאסוף להן את השיער לשים רוזמרין הכינים מוצאות את הדרך להכנס.
לפני כחודש קיבלנו הודעת וואטצ אפ בגן של מעין "הכינה נחמה חזרה" ישר הכנתי את עצמי נפשית לסרט
של הטיפול (צעקות,בכי והמון מאמץ) וכמובן שאני עושה לכולן.
אחרי חודש שוב הודעה מהגן אבל הפעם במכתב ....


אני זוכרת כשהיתי קטנה את כל הריחות של מה שאמא שלי היתה מורחת לנו על הראש....
מפליא שנשאר לי שערות בכלל😡
היום כשאני הולכת לרכוש אני מחפשת ודואגת שהמוצר יהיה טבעי.
"חלום של כל אמא בישראל (וגם אבא)" שימצאו את התרופה למכה המרגיזה הזו!!!
מצאו........
תרסיס טבעי שמשמיד את הכינים במהירות ובעל השפעה לטווח ארוך.

"ראש שקט" דואג לנו לראש שקט 

תרסיס של חברת פלוריש הישראלית שמבוסס על מנגנון פעילות פיזיולוגי (בשונה ממנגנון הפעילות הכימי שבשוק)
שימוש וטיפול עם התרסיס מקנה "ראש שקט" הוא משמיד את הכינים במהירות ולטווח ארוך.
הכינים אינן מפתחות עמידות לתכשיר.
ללא תופעות לוואי וגירוי בעור.

איך משתמשים?
פשוט וקל, מרססים על שיער יבש מחכים 15 דקות וחופפים... בשמפו רגיל ומסרקים.
בתרסיס ישנם שמנים טבעיים כגון: שמן קוקוס ושמן אניס בתוספת שמן ילנג ילנג שנמצאו אחרי מבחני מעבדה
שמשמידים 100% מהכינים ויותר מ-95% מביצי הכינים.
השמנים משפיעים על תפקוד הכינה עד השמדתה החל מהמסת הדבק המחבר בין הביצה לשערה ומאפשר את
הסרתה בקלות ללא כאבי המריטה.
לאחר החפיפה השיער רך וקל לסירוק (בגלל השמנים).
מתאים מגיל שנתיים ומעלה.

מחקרים קליניים שבדקו את יעילות התכשיר הראו הצלחה של 92%-98% בניסויים חוזרים
ללא גירוי וללא תופעות לוואי.


ניתן לרכישה בבתי מרקחת נבחרים ובפארמים במחיר של 60 ש"ח לאריזת 60 מ"ל.
פרטים נוספים באתר פלוריש  או בקו ייעוץ והדרכה 1-800-336636

"ראש שקט" ונקי לכולם 👍

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה