יום רביעי, 26 באפריל 2017

נמלצ'יק, ה-מקום להורים בחופשת לידה!







היי חברים,
מזל טוב, ילדתם בשעה טובה👶
זהו מעכשיו אתם בחופשת לידה עם הבייבי .... מה עושים? איך מעבירים את הימים בכייף,הנאה ובלי להוציא הרבה כסף?
כשאני ילדתי היתי תקועה רוב הזמן בבית ואם יצאתי אז זה היה לסיבוב בקניון או לטיפת חלב...
אם רק היה מקום שהיה מרכז לי פעילות לקטנה ואוירה כיפית גם לי (להכיר אמהות נוספות שאפשר לשפוך להם
את החוויות מההנקה/ שאיבה מהכאבים מהלידה...הכל) אני בטוחה שהחופשת לידה היתה הרבה יותר מעניינת ונעימה.
אני רוצה לספר לכם על מקום שהכרתי שהאמת ממש עושה לי חשק לילד חמישי 😉 (אמא ל-4 בנות)

נמלצ'יק- מתחם פופ אפ שמספק תכנים והפעלות להורים ותינוקות תושבי תל אביב (וגם לא תושבי תל אביב)
             הנמצאים בחופשת לידה.


נמלצ'יק מיועד לפעוטות מגיל לידה עד שלב זחילה והורים טריים בחופשת לידה.
במקום תהנו מסדנאות, פעילויות: ליווי התפתחותי,שיקום גופני לאחר לידה,הנקה ותזונה ראשונה,שינה ועוד...
משחקים הרצאות שמכוונות בדיוק להורים הצעירים שבתחילת הדרך.
ממוקם בנמל תל אביב, מקום שכבר כייף להיות בו 😍 בתוך ביתן 14 רחוב התערוכה 3 מול גלידה מונטנה.
בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעות 10:00-14:00 
והכל במחיר של 15 ש"ח בלבד ולמחזיקי כרטיס העיר "דיגיתל" ב-5 ש"ח.

נמל תל אביב ידוע כמקום שסוחף אליו המון אנשים בזכות האויר הצח,המתקנים הכיפיים לילדים,החנויות
ונוף הים המרגיע.

מצרפת לכם תמונות מהמקום כדי שתוכלו להבין על מה אני מדברת ולמה אני מאד ממליצה👍






חופשת לידה נעימה, כיפית ורגועה לכולם ❤
ה-נמלצ'יק הוא הבית להורים טריים בחופשת לידה!!!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה